wong1032003 當前離線
中級會員
個人意見上水真係唔好用909, 風道完全不合理, 怪異的空間設計位置....... ... chris05 發表於 2016-11-20 02:43
TOP
pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg
進階會員
我之前就係google揾到909+fury x2, 用圖1改一改接法就應該得, 但最少要買2隻90度 ... franky7080 發表於 2016-11-20 14:26
尼個應該係最簡單的水路 pasupasu105 發表於 2016-11-20 19:33
嘩!嘩嘩! 當前離線
Banned
回覆 wong1032003 Ching 會唔會超頻? 如果唔超嘅話,行一個360厚排就OK 嘩!嘩嘩! 發表於 2016-11-20 22:03
回覆 pasupasu105 咁你知咩叫唔識扮__ __ (自己填) 下面飛走冷排留風扇 , 跟住就睇圖 ... 嘩!嘩嘩! 發表於 2016-11-20 15:40