個人意見上水真係唔好用909, 風道完全不合理, 怪異的空間設計位置....... ...
chris05 發表於 2016-11-20 02:43


有啲位係幾反人設計但係靚仔
但係個箱點睇都專比水冷用

TOP


尼個應該係最簡單的水路

TOP

我之前就係google揾到909+fury x2, 用圖1改一改接法就應該得, 但最少要買2隻90度

...
franky7080 發表於 2016-11-20 14:26


好接近我想法
不過我對溫度要求唔高,我唔要前240 CPU>底240排>GPU 硬喉難度位應該係到,
EK已經黎左水貨 哩期公司多野成日OT用冇咁快開工買fitting等諗真啲點走先

TOP

尼個應該係最簡單的水路
pasupasu105 發表於 2016-11-20 19:33


好似幾好
師兄我已買EK-XRES 140 Revo D5 PWM (incl. pump)唔知夠唔夠咁放要等機箱到貨先試到
但係後排真係抽排好過打排咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  wong1032003

Ching 會唔會超頻?
如果唔超嘅話,行一個360厚排就OK
嘩!嘩嘩! 發表於 2016-11-20 22:03


應該會超到4G 不過買左這個排冇理由唔用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  pasupasu105


    咁你知咩叫唔識扮__ __ (自己填)
下面飛走冷排留風扇 , 跟住就睇圖
...
嘩!嘩嘩! 發表於 2016-11-20 15:40

師兄應該唔得ek個EK-FC Terminal DUAL Parallel 3-Slot - Plexi 好似只可以左上入水 右下/右上出水
P.S.我自己張圖水流都錯左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP