回覆  Jeffrey_2000711


    基本上係銅做,不過EK頂級係全镍(FULL NICKEL)做
銅唔係最好只不過係最 ...
DirtyBear 發表於 2015-9-6 19:36

姐係買full nickel就最好? 但係我睇full nickel嘅都有分唔同價錢 唔知有乜大分別

TOP

謝謝
正到冇朋友

TOP

個m8太神了 全為玩水的而設
想當年(服役中)v2000 要幫它做個大手術才可塞入360+2X240 不過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  9s9s9


    Hahahha
Ching 我有個Core X9 有無興趣??
DirtyBear 發表於 2015-9-7 12:54


    謝謝了; 隻聯力仲好好用 留比新手用會易上手點

TOP

姐係買full nickel就最好? 但係我睇full nickel嘅都有分唔同價錢 唔知有乜大分別 ...
Jeffrey_2000711 發表於 2015-9-6 08:32 PM

都係同一個底, 只係有冇再打磨同鍍左咩上去
最平係銅底, 上一級有鍍鎳(多一重沙磨手工同用耐左唔會變晒色), 最高級係鍍金
性能上差唔幾, 只係樣問題
如果你用CSQ或acetal版就最平個銅底得, 用透明蓋先買nickel版

TOP

elite 有兩片 "靛藍" 跟...

TOP

師兄屈喉把尺叫咩,係邊度買?

TOP

師兄屈喉把尺叫咩,係邊度買?
pc1093 發表於 2015-9-16 01:19


馬雲有

TOP

回覆 39# johnnyson


    硬管真係要買..我就係覺得成3舊水貴唔賣..用那所謂3寶..靈活性大減

TOP