我玩呢個火線獵殺:野境

本身之前一張1080TI都係5X FPS
但係宜家SLI都係5XFPS,不過有時去D高D既地方就會高番少少變6X-7X FPS
我想問火線獵殺係咪唔支援SLI


特效如下(解析度為3440X1440):


TOP

其實邊種比較好?

不過唔買都買左就算喇宜家我都好滿意
tomtomtompk 發表於 2017-10-18 17:17


就算唔係行 Parallel 都唔會兩張卡差十幾度, check check 個 terminal 有冇問題

我自己行 Parallel 兩張卡溫度係一樣

TOP

我玩呢個火線獵殺:野境

本身之前一張1080TI都係5X FPS
但係宜家SLI都係5XFPS,不過有時去D高D既地方就會 ...
tomtomtompk 發表於 2017-10-19 00:06


SLi 冇增長同負優化都唔係第一日既事...如果你玩 SLi 係諗住求增長你可能會好失望

我岩岩先發現 G sync 開左會降低左 GPU usage 從而降低左 FPS...N 記 d 野...

TOP

-2017/10/18更新狀況
100%完成後會再放圖
完成度:90%

最終配置:
CPU:Intel Core i7-7700K ( ...
tomtomtompk 發表於 2017-7-3 22:33



好靚既機箱! 樓主擺左唔少心血落去

TOP

回覆 334# tomtomtompk


    張卡幾好玩咁,請問咩價位

TOP

放水準備換水流計+溫度計



溫度計



水流計



EK-FC Terminal DUAL Serial 3-Slot - Plexi



MSI GEFORCE GTX 1080 Ti SEA HAWK EK X <(SLI)>



MSI 2 WAY SLI HB BRIDGE M



EK-CoolStream SE 120



EK-CoolStream SE 240



Corsair HD120 RGB



EK-Supremacy EVO - Full Nickel



Corsair VENGEANCE® RGB



EK-XRES 140 Revo D5 PWM

TOP

本帖最後由 tomtomtompk 於 2017-12-10 01:35 編輯

100%完成圖
































TOP

本帖最後由 tomtomtompk 於 2018-1-7 21:50 編輯

上賊船






最後砌完既感想係,砌水冷真係要好花心機,由零開始,設計水路,諗用咩配件,
之後就係等待、等待都係等待
成個過程中唔係砌既時間耐,而係訂野等既時間仲長過砌,
中間有D位真係唔識上黎問好在有各位幫忙,唔係既話我諗我一早就放棄左。
今次真係第一次自己學砌機學砌水冷,好在都無咩大問題,
希望呢部腦一直KEEP住用到幾年喇,千其唔好中途漏水,
呢次既水冷之旅完結,多謝各位收睇。

TOP

精彩,好有心機的作品

多謝師兄分享

TOP

回覆 347# tomtomtompk


    29 度咁低溫

TOP