回覆  dan_dan


    因爲有弧度?
直管插入應該一樣難度
speedo88 發表於 2022-2-25 15:13


ek zmt 喉好厚,torque 入面啲牙係入啲要用力推入先咬到啲牙先扭得入。 classic fittings返而無呢個問題,你可以google 睇下好多人話torque fittings + zmt 10/16喉會扭到手指痛。

TOP

回覆  dan_dan


    因爲有弧度?
直管插入應該一樣難度
speedo88 發表於 2022-2-25 15:13


唔係,你買嚟試下就知

TOP

回覆 21# dan_dan


真, 我其實前個月換水果陣都買左包想換黎試下,
但覺得太太太緊, 所以用番銀色乜logo都無的classic

TOP

回覆  dan_dan


真, 我其實前個月換水果陣都買左包想換黎試下,
但覺得太太太緊, 所以用番銀色乜logo都 ...
Sam0618 發表於 2022-2-27 15:06



    我又買咗新野等寄嚟

TOP

我都已經換左外置水
夾硬串埋左3個冷排合一
暫時開心使用工...
考慮緊拆走個30MM厚既, 單獨行番兩個40MM排好唔好..因為可以將佢串埋做直立塔咁款, 會整齊D靚仔D. 但效能影響唔知會點

TOP

我都已經換左外置水
夾硬串埋左3個冷排合一
暫時開心使用工...
考慮緊拆走個30MM厚既, 單獨行番兩個40MM排 ...
gab 發表於 2022-2-27 15:19


有冇樣睇下點樣串埋3個冷排?

TOP

有冇樣睇下點樣串埋3個冷排?
dan_dan 發表於 2022-2-27 16:59



就咁用兩個360架, 掛起3個240排之後用軟喉接
Photo 20-2-2022, 16 58 32.jpg

TOP

就咁用兩個360架, 掛起3個240排之後用軟喉接
gab 發表於 2022-2-27 17:34



    雖然有啲肉酸,不如一個480 冷排

TOP

雖然有啲肉酸,不如一個480 冷排
dan_dan 發表於 2022-2-27 20:00



    不浪費手頭上既料嘛 :P 下次就會直接480 或者MO RA

TOP

回覆 22# dan_dan

ching 我上網睇到有d銅管可以彎曲,我之前試過買銅管彎管器. 超級難用,一彎條銅管就凹左報廢.
有冇彎銅管經驗?

    tube.JPG

TOP