dan_dan 當前離線
進階會員
回覆 dan_dan 因爲有弧度? 直管插入應該一樣難度 speedo88 發表於 2022-2-25 15:13
TOP
Sam0618 當前離線
中級會員
回覆 dan_dan 真, 我其實前個月換水果陣都買左包想換黎試下, 但覺得太太太緊, 所以用番銀色乜logo都 ... Sam0618 發表於 2022-2-27 15:06
gab 當前離線
我都已經換左外置水 夾硬串埋左3個冷排合一 暫時開心使用工... 考慮緊拆走個30MM厚既, 單獨行番兩個40MM排 ... gab 發表於 2022-2-27 15:19
有冇樣睇下點樣串埋3個冷排? dan_dan 發表於 2022-2-27 16:59
就咁用兩個360架, 掛起3個240排之後用軟喉接 gab 發表於 2022-2-27 17:34
雖然有啲肉酸,不如一個480 冷排 dan_dan 發表於 2022-2-27 20:00
speedo88 當前離線