本帖最後由 arfatt 於 2020-12-1 15:37 編輯
係bor, 搵日要重新大裝修先得...

師兄, 你上面話加四個by/barrow 45度接頭, 可以令水道簡短好多,
請問會 ...
mxc 發表於 2020-11-30 21:12

呢個係45度接頭,快擰用你現有扭上去就ok

TOP

呢個係45度接頭,快擰用你現有扭上去就ok
arfatt 發表於 2020-12-1 14:22

明白哂
暫時喉料唔夠, 訂齊零件再重新整過  

TOP

今日終於收齊哂淘X訂既喉料
即刻拆哂套run咗兩星期多D既水冷出嚟
放哂D蒸餾水後發現水泵出水口, 有好多綠色一粒粒疑似膠粒, 見下圖
001.jpg
最慘連冷頭入面都有D, 用水沖極都沖唔走, 用埋吹風機吹都谷唔到出嚟...

明明買返嚟已有用水仲過幾次冷排, 冷頭同水泵水箱, 究竟呢D粒粒係咩嚟

TOP

唔理咁多, 沖走到幾多得幾多

跟咗上面師兄既建議
改咗水道, 水冷頭及冷排出入水口擺位
改埋底下入風, 再喺頂加多把風扇抽出
可能之前屈喉太勁扁咗搞到水流太慢, 同落咗太多跟套餐既雜牌散熱膏 (現改用NT-H1)
搞到用水冷都差過風冷

而家搞返好哂, 暫時幾滿意
00008.jpg

TOP

回覆 24# mxc
靚仔哂,仲有啲硬管feel添

TOP

唔理咁多, 沖走到幾多得幾多  

跟咗上面師兄既建議  
改咗水道, 水冷頭及冷排出入水口擺位
改 ...
mxc 發表於 2020-12-14 12:55

咁行水道正常好多,如下次升級玩自組水冷玩atx行360/420mm冷排。

TOP

咁行水道正常好多,如下次升級玩自組水冷玩atx行360/420mm冷排。
arfatt 發表於 2020-12-15 11:52


想問問, 係咪用銅既冷排就一定要用返銅既冷頭??
我買呢D入門貨應該係鋁??

TOP