kuisa 當前離線
中級會員
2個pump 就係唔識玩,有人介紹咁玩的?你試清楚兩個pump 邊個好力D,同一齊開的分別。 如果水流冇問題的 ... t9097 發表於 2020-7-25 18:14
TOP
其實關唔關個機箱事? 因為我之前都想買相中個機箱 (CM Q500L) 呢個ATX箱真喺算細部,高度只有381mm 但火牛 ... PePSi 發表於 2020-7-25 20:10
請問師兄 呢套水冷個背板係用返卡本身果塊定係要另購? sandalshk 發表於 2020-7-25 20:51
t9097 當前離線
Banned
你雨個Pump 係 in serial 的嗎?開一個唔開一個work 唔work 我估除左你自己試之外冇人答到你。 另外空氣要 ... t9097 發表於 2020-7-25 21:22
chrism 當前離線
初級會員
我都用緊 不過係RTX2080TI 原本70度左右 而家降到55-60度左右 我都有打算加個水箱但個冷頭唔夠力 ... chrism 發表於 2020-7-25 22:55
sandalshk 當前離線
Hi,我無入只背板,階因我只CASE小,穩唔到風扇去吹背面。背板要另外俾錢噶。 ... kuisa 發表於 2020-7-25 20:59
Djtrump 當前離線