2個pump 就係唔識玩,有人介紹咁玩的?你試清楚兩個pump 邊個好力D,同一齊開的分別。

如果水流冇問題的 ...
t9097 發表於 2020-7-25 18:14


收到,師兄,明白曬,我試試。果個AIO係原配240,仲有距入邊個pump得3w,75L/H。

TOP

本帖最後由 kuisa 於 2020-7-25 21:00 編輯
其實關唔關個機箱事?
因為我之前都想買相中個機箱 (CM Q500L)
呢個ATX箱真喺算細部,高度只有381mm
但火牛 ...
PePSi 發表於 2020-7-25 20:10


Hello,師兄,我簡只CASE係因爲我係第一次玩水,將所有野裝享上面,凴地深吸力,漏水都唔關我事,細D我都照Jiao,無辦法。
BTW,開機蓋我試過,同無開一樣啊,師兄。

TOP

請問師兄
呢套水冷個背板係用返卡本身果塊定係要另購?
sandalshk 發表於 2020-7-25 20:51



    Hi,我無入只背板,階因我只CASE小,穩唔到風扇去吹背面。背板要另外俾錢噶。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kuisa 於 2020-7-25 21:39 編輯
你雨個Pump 係 in serial 的嗎?開一個唔開一個work 唔work 我估除左你自己試之外冇人答到你。
另外空氣要 ...
t9097 發表於 2020-7-25 21:22



    師兄,多謝提點,我側板係膠板我打佐2個風扇隆,係用果2個隆來入氣,裝係CASE内有2個暴力扇,FULLSPEED時我測試過,好大風噴出來,無問題噶,至於大PUMP細PUMP問題等我實踐下先,再次感謝費心啦。我岩先測試佐另外一個項目,FURMARK 15分鐘 2560X1440 8X,結果如下:


BTW,果AIO帶果個PUMP係賣野俾我果個人叫我唔好俾電噶,距話我新買果個10W PUMP同距差太遠,會損壞AIO果個,頭都痕埋

TOP

我都用緊 不過係RTX2080TI
原本70度左右 而家降到55-60度左右
我都有打算加個水箱但個冷頭唔夠力
587682379 (1) (1).jpg

TOP

我都用緊 不過係RTX2080TI
原本70度左右 而家降到55-60度左右
我都有打算加個水箱但個冷頭唔夠力
...
chrism 發表於 2020-7-25 22:55


師兄,你係得既!

TOP

Hi,我無入只背板,階因我只CASE小,穩唔到風扇去吹背面。背板要另外俾錢噶。 ...
kuisa 發表於 2020-7-25 20:59



  thx ching 解答

TOP

咁其實好奇你而家係240+360溫度幾多 同單240排差幾多溫度

TOP

天氣遲啲凍 唔使驚

TOP