死左泵唔驚 最多過熱熄機 到時換過套姐
漏唔漏水就睇廠家既功力
例如有間廠用熱縮管 個人覺得幾好
至於揮發既問題 水溫係入面其實得40幾度 基本上揮發極有限

TOP

3700X我之前用原裝散熱,原先只能夠到4.1GHz,1.275V左右,AIDA64燒機上到90度左右。

後尾入咗先馬240AIO(大概四舊水),而家1.275V可以上到4.2GHz,AIDA64燒機70度左右。

我自己係預計用兩三年掛,反正唔夠400蚊。

TOP

本帖最後由 gn01119056 於 2020-7-29 01:29 編輯

NZXT  代理保養        6年
一般都用到4~5年無問題既
到第5年去保養換
風冷始終取代唔到水冷既熱容好處, 水冷又有佢既缺點, 各取所需
$1000用5年都算係咁

TOP

小弟用280船仔排4年就乾塘,最後換翻風冷算數
youtube有人教換透明喉同補滿水,不過唔建議咁做:haha ...
Lightersiu 發表於 2020-7-11 12:14


想知乾塘個現象係未溫度標升?
係一吓子標,定續d續d咁?

TOP

回覆 24# tsehung


    我個情況算係一下子標,loading突然比以前高接近10度,不過未致於控制唔到溫度,因為無track住個溫度,係某次打機發現溫度唔太對路,一開software對溫度見高咗好多,idle都比以前高5-6度。

TOP