arfatt 當前離線
進階會員
銅管目前就這樣,每裝一條就用leak tester試一下 只要pass test就沒問過,才開始弄下一條 via HKEPC IR P ... ok041094 發表於 2020-6-27 13:54
TOP
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
樓主套自組水冷好正,底冷排係360x60mm厚? arfatt 發表於 2020-6-27 19:23
是,EX360,上排是PE360 其實已經切好,上左水了,只是前面管上太難上銅管了,只好直接用ek zmt 軟管去接 單純 ... ok041094 發表於 2020-6-27 23:08
TIMAXER 當前離線
中級會員
回覆 TIMAXER 是擰快擰...比較用力(軟管) ok041094 發表於 2020-6-28 21:15
我啱啱手扭完十個快擰3分軟膠喉厚料,明日先試水。 arfatt 發表於 2020-6-29 23:23