銅管目前就這樣,每裝一條就用leak tester試一下
只要pass test就沒問過,才開始弄下一條

via HKEPC IR P ...
ok041094 發表於 2020-6-27 13:54


樓主套自組水冷好正,底冷排係360x60mm厚?

TOP

樓主套自組水冷好正,底冷排係360x60mm厚?
arfatt 發表於 2020-6-27 19:23

是,EX360,上排是PE360

其實已經切好,上左水了,只是前面管上太難上銅管了,只好直接用ek zmt 軟管去接
單純接管,足足花了一日的時間

TOP

是,EX360,上排是PE360

其實已經切好,上左水了,只是前面管上太難上銅管了,只好直接用ek zmt 軟管去接
單純 ...
ok041094 發表於 2020-6-27 23:08

ek pe 360 38mm 厚放頂,ek xe 360 60mm厚放底好正,cpu 同gpu 溫度一定好理想。

TOP

完工之後一日....
雙手超痛....
擰快擰真的好傷手....

TOP

回復 24 #ok041094

無用allen key?  

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 25# TIMAXER
是擰快擰...比較用力(軟管)

TOP

回覆  TIMAXER
是擰快擰...比較用力(軟管)
ok041094 發表於 2020-6-28 21:15


我明日都要整十個軟管快擰…

TOP

回復 26 #ok041094

我用鉗夾住扭
去到無螺絲位就停

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 arfatt 於 2020-6-29 23:24 編輯
回覆  TIMAXER
是擰快擰...比較用力(軟管)
ok041094 發表於 2020-6-28 21:15


我啱啱手扭完十個快擰3分軟膠喉厚料,明日先試水。

TOP

我啱啱手扭完十個快擰3分軟膠喉厚料,明日先試水。
arfatt 發表於 2020-6-29 23:23


等睇作品成果

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP