回覆 20# inori


我用緊果隻barrow一樣樣,不過Bitspower可能好啲

TOP

回覆  inori


我用緊果隻barrow一樣樣,不過Bitspower可能好啲
wong1032003 發表於 2017-2-1 10:50 AM


barrow 啲野有9成都係抄BP,不過粗用係OK既

TOP

借post問
最近個barrow水流計要ek d5泵全速先疾疾下咁郁
求推薦水流計希望d5泵最少流量都會郁 ...
wong1032003 發表於 2017-2-1 09:09


我都係用barrow 三針水流計,都有你所講問題。
我已知道原因,係因為二粒磁石只放在扇葉上,沒有貼實扇葉裡,當扇葉轉動,磁石經過外蓋鉄孔時,就吸到外殼,就產生磁石磨察外殼,久而久之,外殼磨損而產生'鞋'面,另到扇葉不郁。
方法要用AA膠將磁石貼實扇葉,再用潤滑膏擦外殼和軸心,再抹乾,就搞掂。
三針水流計就回覆當年勇。

TOP

回覆 20# inori


  正廠係正啲

TOP

回覆 23# hpdeskjet3325


    師兄真係勁﹗

TOP