micchan218hk 當前離線
初級會員
用緊乜箱? franky7080 發表於 2016-7-27 12:12
rps20160717_200244.jpg (49.04 KB)
下載次數:12
2016-7-27 13:33
TOP
chris05 當前離線
進階會員
Tt既core v21 micchan218hk 發表於 2016-7-27 13:34
bibilubi 當前離線
呢個箱裝唔落你買既野……ax240 40mm厚裝不下,270水樽也不能,另你揀3分厚快擰但3分薄管……果2個90度係1 ... chris05 發表於 2016-7-27 14:00
k107044 當前離線
中級會員
franky7080 當前離線
30mm排都裝唔到,唔好諗 諗下換隻咩箱好過 franky7080 發表於 2016-7-27 17:41
我唔清楚你隻xspc放頂還是放側,總之40mm排加風扇要有70mm空間,實物係你手,你可以度一度,重要預留隻bloc ... franky7080 發表於 2016-7-27 19:18