用緊乜箱?
franky7080 發表於 2016-7-27 12:12



Tt既core v21

rps20160717_200244.jpg (49.04 KB)

rps20160717_200244.jpg

TOP

Tt既core v21
micchan218hk 發表於 2016-7-27 13:34

呢個箱裝唔落你買既野……ax240 40mm厚裝不下,270水樽也不能,另你揀3分厚快擰但3分薄管……果2個90度係14mm硬管接頭,唔啱用……

TOP

呢個箱裝唔落你買既野……ax240 40mm厚裝不下,270水樽也不能,另你揀3分厚快擰但3分薄管……果2個90度係1 ...
chris05 發表於 2016-7-27 14:00

外排冷排

via HKEPC Reader for Android

TOP

用Alphacool NexXxoS ST30 la ,30mm厚,又平效能又好

TOP

搭單問下

Fiting 螺絲頭果邊上o ring

兩個排中間 夾風扇會唔會好差

via HKEPC Reader for Android

TOP

30mm排都裝唔到,唔好諗
諗下換隻咩箱好過

TOP

30mm排都裝唔到,唔好諗
諗下換隻咩箱好過
franky7080 發表於 2016-7-27 17:41

我就係貪呢隻可以平方matx板,最壞打算晤要h100i改用兩隻240排

TOP

我唔清楚你隻xspc放頂還是放側,總之40mm排加風扇要有70mm空間,實物係你手,你可以度一度,重要預留隻block有出入水位
我都相信係擺到,問題係山唔山到蓋

TOP

我唔清楚你隻xspc放頂還是放側,總之40mm排加風扇要有70mm空間,實物係你手,你可以度一度,重要預留隻bloc ...
franky7080 發表於 2016-7-27 19:18


諗住拆左隻20cm放前面!

TOP

原來呢隻箱咁好玩㗎,咁我祝你上水成功!

TOP