1767484261 當前離線
中級會員
TOP
aimdbarnolsee 當前離線
初級會員
lkl0120 當前離線
Moderator
回覆 lkl0120 我xt 45 240 +360 都係開2速 仲涼過5速 好似 chun20077 發表於 2016-4-20 06:35 PM
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
以前用1080+420+420 Mosta 先用雙D5(3檔,4檔以上就比較大聲了) 2個360 一個D5(4檔)已經足夠了 ... ok041094 發表於 2016-4-21 08:55
chris05 當前離線
可愛老坑 當前離線
回覆 chris05 Chris兄5好講以前啦,講下幾時再下海仲好 可愛老坑 發表於 2016-4-21 16:53
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
我以前2x 360 monsta, 1x 240 monsta, 1x 360 ut30, 1xcpu block, 3x vga block, 1, mb block 用双d5行24v ... chris05 發表於 2016-4-21 01:35 PM