油傳熱快,但散熱慢,我怕因冷得熱,除非個油排再用水散熱先做到真正效果
以上是我個人應認為,不喜勿插

TOP

你說最好? 用來娛樂的, 蒸餾水就是最好. 那些ICE DRAGON, 作用太少.
polarhei 發表於 2014-3-29 11:32



    agree

TOP

蒸餾水有人說是最好效能,是不是真我真係唔知。
正如我話價錢係次要,效能要第一。真係唔知點揀! ...
sunny7day 發表於 2014-3-29 12:00


pure distilled water

TOP

好耐以前玩過水冷一次,就係用蒸餾水,成套生晒菌,最後白白掉了。
sunny7day 發表於 2014-3-29 12:09



   用蒸餾水會生晒菌? 我就快上水還準備用添,請各路高手出招解答下會不會生菌?今次我還很用心上水,用蒸餾水目的是簡單,價錢平,不會染色,效果跟水冷液差不多,上了水如果真的會生菌就慘啦! help help

TOP

用蒸餾水會生晒菌? 我就快上水還準備用添,請各路高手出招解答下會不會生菌?今次我還很用心上水,用蒸 ...
raymondtsang 發表於 2014-3-30 05:37


要加銀條或銀子弹

TOP

要加銀條或銀子弹
chris05 發表於 2014-3-30 05:42



    我緊就盡快去買呀,THANKS

TOP

要加銀條或銀子弹
chris05 發表於 2014-3-30 05:42


現在正用DISTILLED WATER浸緊D冷排水樽,今天盡快放番水出來

TOP

超稀釋礦物油?
話說邊到可以買到
SEIKO 發表於 29/3/2014 15:51

Tb有,我之前貼過條link

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP