回復 20# av212
液體加熱就會氣化,氣化左液體由膠邊位喉管位漏走,日子耐左夜體咪少左,少左冷卻液咪冷卻效能低左..
密封做得再好,唔代表一定唔會漏走液體,廠方都唔敢保證····

TOP

回復 21# autc
假設是完全密封下液體受熱氣化,冷卻後便會還原
如果照師兄所說便不是完全密封,所以有很微少的漏水度導致乾水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 23# 1112311123


我用過corsair h50,正常上下網,睇戲,聽歌,唔覺嘈!打機會有啲聲,都合理!
風冷而家覺得款少左,好多舖頭賣一體化水冷多!

TOP

Antec 920用左3年依然運作正常既路過

TOP

我都用緊水冷,逾睇逾驚

TOP

都係用H2O 920,又係用左年半度,情況同你一模一樣。但我用部機自動熄機先知出事。

即刻出左SSP買 ...
hahastar 發表於 2014-4-2 16:51

隻120L買左幾銀?

TOP