回復 19# samtch


我發覺係訂外國網訂, 好多時都平過淘寶, 淘寶唯一好處係快到手

TOP

回復 20# ken125111


未計我, 哈哈. 我至少會訂一隻240

TOP

上團我都入左3個冷排 ~ 正~!!!

TOP

我覺得水冷已經走到盡頭了  依家的電腦已經向小形 輕便 低電壓 低熱量 的方向走
只有少數發燒級的人在玩水冷 不是太發燒級的都玩一體式水冷 或者頂級風冷 今年
200w的cpu gpu 過兩年100w的 cpu gpu已經有佢地的效能  對好多不是盲目追求效能的人來講  現時的電腦已經好足夠  玩水冷的人只是當電腦是玩具  而不是搵食工具 公司的電腦就係實際的搵錢工具 公司的電腦是不會用水冷的  也不會用頂級的風冷散熱器  只是用廠機

TOP

回復 24# 阿伯007


    向來玩水冷都是追性能的一群(可以是靜或高速)

打從一開始都唔係一般用家會做的事...

所以我覺得只有一天有心跑分的人在..水冷都會有生存的空間

TOP

回復 25# samtch

你講的我好明白  但水冷確實是同現時流行的平板電腦反向而行  而未來的電腦的確是向著低電低熱的方向走  向環保的方向走  超頻是同呢個理念相反

TOP

回復 26# 阿伯007


雖然我剛開始玩水冷, 不過我都覺得一向水冷都係比較發燒既用家才會考慮用佢, 基本上一開始水冷已經很難普及, 反而我覺得依家d一體水冷會推動到多d人玩水, 我就係其中一個試過一體水冷之後入魔既例子
但ching所講電腦會向低電發展, 其實現在市場上已經有呢類產品, 但發燒既用家唔太考慮, 當然等到價錢效能一樣就唔同咁講, 其實效能同低電我覺得唔會扯上關係

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2011-9-16 23:42 編輯
回復  samtch

你講的我好明白  但水冷確實是同現時流行的平板電腦反向而行  而未來的電腦的確是向著低電 ...
阿伯007 發表於 2011-9-16 19:43



好睇你要乜. 你要玩angry bird定要玩BF3. Intel 自己新個D LGA2011(SB-E) 都係會有自家一体化水冷(自費買,粒U本身唔會有heatsink送).

TOP

呢d就係玩具同實用的分別囉  我當然明白  個個都想買張580 用2600k超上5g玩BF3  最好4張580更好  不過你要明  一張中級千5蚊的卡都可以玩的  如果個個都話要580先以玩  咁7成以上打機的人都係買中級卡的啦  咁果7成人唔使玩啦  其實大家都知道中級卡都玩到  發行遊戲的公司都知道最多人用中級卡  所以遊戲公司唔會傻到出一d game只係580卡先玩到  但每個人心理上就係想要4張580去玩先過爽  先過引  呢d就係玩具心態  好多家長買部電腦俾個仔係用來做功課的  有幾個多仔女做到呢點啊  又係玩具一件  真心用來做功課的係有  但少之又少   i5 2500 唔超頻 3g 對 i7 2600k 超頻5g  玩BF3 我古分別一定唔大

TOP

本帖最後由 samtch 於 2011-9-17 00:33 編輯

回復 29# 阿伯007


分別還是有的..2張580SLI可能是很順的全開高FPS
一張560還是能玩..可能是低畫面+人多會LAG機..
就是要看你能負擔多少$啊..

其實都係睇你付出的錢換回的爽度,你覺得值不值而已

"爽"我覺得是推動個人出錢出力的原動力..有時外人真的不一定能理解

當然值唔值呢家野係好主觀既...多加爭論也很無謂

TOP