jeff_extergo 當前離線
進階會員
原帖由 BenYou 於 2009-8-7 21:23 發表 唔開頂放唔到隻 240, 因為會頂到個 ocz ram cooler, 可以唔開梗唔開啦, 你估真係咁得閒.. 我呢隻係HAF 922, 無932 咁頂板同mb 條gap 咁闊 不過都唔係開得好差姐
TOP
den 當前離線
中級會員
BenYou 當前離線
原帖由 den 於 2009-8-7 22:14 發表 搞得幾好阿 T咀轉Y管 看看會怎樣 得頂開得幾好 欣賞樓主的diy 加油
原帖由 jeff_extergo 於 2009-8-7 22:12 發表 但你隻240排唔係外置 而家咁用番原本上縲C咪一樣 通常d人開完係排上風扇下 但你如何風扇係上面上縲C,其實唔洗開都得
daniel39 當前離線
初級會員
原帖由 BenYou 於 2009-8-7 22:30 發表 唔開就真係放唔到個240 架 佢個位好賤格, 係真係差少少就差少少, 我試過格硬張個240 加埋個ocz ram cooler 一齊質入去, 個頂板漲咗出黎, 依家開咗就啱啱好240 同ram cooler 兩者可以共存....
amoslee 當前離線
測試部 當前離線
我想我的女友是GTX 1070 TI ...
Banned
dannyctl 當前離線
Danny C.T.L.
billy1312 當前離線
人類不愛給予支持.因為葡萄是酸
原帖由 amoslee 於 2009-8-8 08:32 發表 support! + 恭喜樓主! 但個人覺得好似用得好多90度.... 請指教