原帖由 BenYou 於 2009-8-7 21:23 發表


唔開頂放唔到隻 240,
因為會頂到個 ocz ram cooler,
可以唔開梗唔開啦, 你估真係咁得閒..
我呢隻係HAF 922, 無932 咁頂板同mb 條gap 咁闊

不過都唔係開得好差姐


但你隻240排唔係外置
而家咁用番原本上縲C咪一樣
通常d人開完係排上風扇下
但你如何風扇係上面上縲C,其實唔洗開都得

TOP

搞得幾好阿      T咀轉Y管  看看會怎樣    得頂開得幾好
欣賞樓主的diy  加油

TOP

原帖由 den 於 2009-8-7 22:14 發表
搞得幾好阿      T咀轉Y管  看看會怎樣    得頂開得幾好
欣賞樓主的diy  加油


omg.....係噃....點解咁我都諗唔到...
t-line 個位用Y 管, 已經可以取代晒個L 頭, T 頭, 水阻又低咗, 排泡亦會快好多............
ching 多謝你意見, 搞到我心思思想轉, 但又要放水搞一輪

[ 本帖最後由 BenYou 於 2009-8-7 22:32 編輯 ]

TOP

原帖由 jeff_extergo 於 2009-8-7 22:12 發表


但你隻240排唔係外置
而家咁用番原本上縲C咪一樣
通常d人開完係排上風扇下
但你如何風扇係上面上縲C,其實唔洗開都得


唔開就真係放唔到個240 架
佢個位好賤格, 係真係差少少就差少少,
我試過格硬張個240 加埋個ocz ram cooler 一齊質入去,
個頂板漲咗出黎,
依家開咗就啱啱好240 同ram cooler 兩者可以共存....

TOP

原帖由 BenYou 於 2009-8-7 22:30 發表


唔開就真係放唔到個240 架
佢個位好賤格, 係真係差少少就差少少,
我試過格硬張個240 加埋個ocz ram cooler 一齊質入去,
個頂板漲咗出黎,
依家開咗就啱啱好240 同ram cooler 兩者可以共存....


為左個RAM COOLER去開頂,太大代價,如果係我我會放棄OCZ  RAM COOLER,改用支波板糖風扇去吹RAM,始終覺得原裝頂好睇D(個人感覺)。

TOP

support! + 恭喜樓主!
但個人覺得好似用得好多90度....
請指教

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一體化, 我鐘意
其待楼主出測試

TOP

唔係講笑,超整齊

TOP

原帖由 amoslee 於 2009-8-8 08:32 發表
support! + 恭喜樓主!
但個人覺得好似用得好多90度....
請指教


係啊, 其實我都覺 ......
但因為一來我買嗰啲係普通嘅PVC 管,
柔軟度無tygon 咁好, 好容易摺, 所以要L 頭方便走喉,
二來自己好鍾意B 記啲咀...今日唔小心又敗咗,
同埋用ddc, 都夠力嘅

TOP