甘大獲= ="'''''  唔洗等死GE 小心D上 我睇過一次知點上GA LA 都係因為自己粗心大意之過

TOP

原帖由 yiu1 於 2008-10-5 01:31 發表
樓主就好喇, 有高手幫你上block.... 我死左兩張9800GTX la... 等緊第三張番黎再死過



燒ram 唔係有保養的嗎
???

[ 本帖最後由 den 於 2008-10-5 02:34 編輯 ]

TOP

原帖由 den 於 2008-10-5 01:59 發表



燒ram 唔係有保養的嗎
???


有保養都唔係即時一換一的

TOP

原帖由 k2t4 於 2008-10-5 09:26 發表


有保養都唔係即時一換一的


每次都要等二~三個星期.......

TOP

原帖由 k2t4 於 2008-10-5 09:26 發表


有保養都唔係即時一換一的



我的確是一換一阿  即時    inno3d的   我上次都係燒ram   即時換  唔講野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解上 BLOCK 可以攪死左張卡?

TOP

原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:18 發表
點解上 BLOCK 可以攪死左張卡?


因為一體化水冷頭, 要同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面
如果上得太鬆, 會接觸不良, 上得太緊, 會壓爆零件, 弄裂PCB

Resize of DSCF1420.JPG
9800gtx.JPG

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-5 20:46 編輯 ]

TOP

回復 28# 的帖子

不過都無理由禁易壓爆零件, 弄裂PCB
要上得好緊先裂

TOP

原帖由 k2tsang2 於 2008-10-5 20:41 發表


因為一體化水冷頭, 要同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面
如果上得太鬆, 會接觸不良, 上得太緊, 會壓爆零件, 弄裂PCB

741519
741521


其實點先叫上得好呀, 師兄? 有乜方法?

TOP