royho 當前離線
特級會員
昨天ssp見倒pack dominator platinum 2666 c11 4gx4 @@ chris05 發表於 2013-9-14 15:55
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
chris05 當前離線
回復 FeverMike chris05應該是講舊版紅/藍梳dominator platinum 目前只見到塊田仲有 ... ok041094 發表於 2013-9-14 18:43
how much? but i like CL9 more... royho 發表於 2013-9-14 19:05
回復 royho 呢pack ok? FeverMike 發表於 2013-9-14 19:14
64GB 咁多愛嚟把鬼。 royho 發表於 14/9/2013 20:19
fatdumm 當前離線
師兄見笑 FeverMike 發表於 2013-9-14 15:36
其實SSD,RAM都未買,ram下星期先有貨,SSD諗緊 kimlam666 發表於 2013-9-14 15:18