昨天ssp見倒pack dominator platinum 2666 c11 4gx4 @@
chris05 發表於 2013-9-14 15:55


how much? but i like CL9 more...

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-9-14 19:44 編輯

回復 212# royho


呢pack ok?

P1070371.JPG

TOP

回復  FeverMike

chris05應該是講舊版紅/藍梳dominator platinum
目前只見到塊田仲有 ...
ok041094 發表於 2013-9-14 18:43

唔係舊板,係新版@@

TOP

how much? but i like CL9 more...
royho 發表於 2013-9-14 19:05


好似$2800左右.......2666 要C9 應該冇乜可能........G.SKILL TRIDENT X 最小都要C10

TOP

回復  royho


呢pack ok?
FeverMike 發表於 2013-9-14 19:14


64GB 咁多愛嚟把鬼。

TOP

64GB 咁多愛嚟把鬼。
royho 發表於 14/9/2013 20:19



   

插爆佢止菊花痕

TOP

師兄見笑
FeverMike 發表於 2013-9-14 15:36


講埋D衰野~

TOP

其實SSD,RAM都未買,ram下星期先有貨,SSD諗緊
kimlam666 發表於 2013-9-14 15:18


KIM兄~你會揀邊隻SSD~
另外請教下...RAM邊隻好玩~

TOP

昨天ssp見倒pack dominator platinum 2666 c11 4gx4 @@
chris05 發表於 2013-9-14 15:55


新款會發光果對?~知唔知幾銀啊CHRIS兄?~

TOP

回復  royho


呢pack ok?
FeverMike 發表於 2013-9-14 19:14


山頂富戶喺唔同D~

TOP