回覆  DirtyBear

顯卡水冷頭貴到死! 第一次裝竟然沒漏水,我不明白你們為何漏水, 如果你們玩高階水冷,應該 ...
weatherboy 發表於 2015-9-7 13:24



    唔好介意..你的PC個CASE 和CABLE 攪攪佢吧...有點醜怪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

c兄係邊間tb買的?

TOP