1. 由於第一次玩自組水, 設計水道時可以話係有D求其, 想問問有D轉彎位, 如下圖, 扁咗少少有冇問題??
2. 當日因貪方便真接買水冷套裝, 但原來係冇放水閘, 想知如果要改水道的話, 用咩方法可放哂D水??
3. 個一體水箱泵, 一開始超嘈, 但run咗12個鐘後好似靜咗, 想問問係咩原因??
4. 水箱內有好多小氣泡, 是否正常?? 如要整到冇氣泡有冇可能??
mxc 發表於 2020-11-29 14:57 
1. 軟喉最忌摺喉, 好阻水.
2. 將個放水位擺盡低, 你個水道咁簡單, 就算放淨左水喺冷排咪拆左佢人手倒出黎.
3. 一般情況下run一晚, D氣就排得7788, 冇乜氣就唔會有聲.
4. 成部機拎起上下左右咁郁下, 水樽D氣泡可以求期搵支棍整下佢就冇晒.
樓主水道好有問題, 我用小畫家比左D建議你, 啱用就試下啦.
P.S. 最少行2條RAM, 單channel慢過雙channel好多...
|