你現在軟喉快擰係收8mm內喉/11-12mm外喉。下次升級時先買返大牌子barrow/By 3分厚料同快擰。N8快擰裝10mm ...
arfatt 發表於 2020-11-30 15:53


OK 收到

TOP

關於底部水冷排,
想問問風扇裝喺冷排下面向上吹, 還是現在裝喺冷排上面向下吹會較好??
個箱底有透氣孔

TOP

關於底部水冷排,
想問問風扇裝喺冷排下面向上吹, 還是現在裝喺冷排上面向下吹會較好??
個箱底有透氣孔 ...
mxc 發表於 2020-11-30 16:16


風扇由下方抽入生風會好過排出。風扇放底定冷排放底係個人喜好。

TOP

風扇由下方抽入生風會好過排出。風扇放底定冷排放底係個人喜好。
arfatt 發表於 2020-11-30 17:45

假如我把現有的風扇反裝, 但裝在冷排上方, 風會由底抽入, 但這樣冷排夠風嗎??
成日聽人講散熱器直吹會高效過抽出熱氣??

TOP

假如我把現有的風扇反裝, 但裝在冷排上方, 風會由底抽入, 但這樣冷排夠風嗎??
成日聽人講散熱器直吹會高效 ...
mxc 發表於 2020-11-30 17:54


係,但差好少,你睇好多ching用lian lio11d都係底放冷排風扇裝上方抽生風。

TOP

係,但差好少,你睇好多ching用lian lio11d都係底放冷排風扇裝上方抽生風。 ...
arfatt 發表於 2020-11-30 18:11

係bor, 搵日要重新大裝修先得...

師兄, 你上面話加四個by/barrow 45度接頭, 可以令水道簡短好多,
請問會加喺邊度??
係咪圖中呢款?? 呢隻洗唔洗額外再加快擰??
O1CN01PAxmpK1JkjD7Wza94_!!747091067-0-lubanu-s.jpg_400x400.jpg

TOP

1. 由於第一次玩自組水, 設計水道時可以話係有D求其, 想問問有D轉彎位, 如下圖, 扁咗少少有冇問題??
2. 當日因貪方便真接買水冷套裝, 但原來係冇放水閘, 想知如果要改水道的話, 用咩方法可放哂D水??
3. 個一體水箱泵, 一開始超嘈, 但run咗12個鐘後好似靜咗, 想問問係咩原因??
4. 水箱內有好多小氣泡, 是否正常?? 如要整到冇氣泡有冇可能??
mxc 發表於 2020-11-29 14:57


1. 軟喉最忌摺喉, 好阻水.
2. 將個放水位擺盡低, 你個水道咁簡單, 就算放淨左水喺冷排咪拆左佢人手倒出黎.
3. 一般情況下run一晚, D氣就排得7788, 冇乜氣就唔會有聲.
4. 成部機拎起上下左右咁郁下, 水樽D氣泡可以求期搵支棍整下佢就冇晒.

樓主水道好有問題, 我用小畫家比左D建議你, 啱用就試下啦.
P.S. 最少行2條RAM, 單channel慢過雙channel好多...

1.jpg

TOP

1. 軟喉最忌摺喉, 好阻水.
2. 將個放水位擺盡低, 你個水道咁簡單, 就算放淨左水喺冷排咪拆左佢人手倒出黎 ...
shimanong 發表於 2020-12-1 00:01


多謝師兄建議, 有圖好詳盡易明好多!!

我當初都有唸過冷排入水出水位放右邊, 但當時唸D火牛線有機會頂到條喉所以冇咁做,
唯有再執執D線試下

個賣家話個水箱頂蓋係扭開, 但勁實都唔知點開, 想搵支嘢搞下D泡都唔得...

要大改水道要買多1米嚟試試, 開頭跟套餐有2米喉, 唔太識度位搞到浪費咗好多...

至於兩條RAM問題, 其實呢部係7年前舊機, 仲行DDR3 8G, 用非模組大牛, 所以先得登攞嚟試玩平價水冷
就算玩到爆喉都唔洗喊

TOP

漏咗一樣嘢, 我唸住反裝兩把風扇, 改為底部入風

TOP

漏咗一樣嘢, 我唸住反裝兩把風扇, 改為底部入風
mxc 發表於 2020-12-1 00:29


薄排其實冇乜所謂,
風扇裝排下面,
喉會多D位走.

TOP