師兄係問點放比較好
博士就話............................ ( 都係唔知師兄問乜囉 )
咩係打排你都未 ...
驚你唔識 發表於 2019-3-4 01:05 
打排係睇成條performance fan curve(y係風壓x係風量)
睇穿完冷排個restriction後淨幾多風量
唔係單睇SPEC表上果個無限restriction(零風量)時測既mmH2O有幾高
如果您仲未明個concept, 咪繼續單睇一個mmH2O買打排扇囉
冇人阻您
另外, 我冇講GT全方位都係最勁, 一直係您講IPPC3000低轉速下最勁最靜先
我只係講有更多更好選擇, GT只係一例
我已經俾左機會大家公平比較番同性能下邊把靜D, 邊把勁, 差距幾多, 值唔值個價, 測完大家心知土明
一來無需口同鼻拗, 二來方便日後CHING們參考
但如果淆, 就無謂再單方面講體感掉您自己架 |