師兄係問點放比較好
博士就話............................ ( 都係唔知師兄問乜囉 )

    咩係打排你都未 ...
驚你唔識 發表於 2019-3-4 01:05


打排係睇成條performance fan curve(y係風壓x係風量)
睇穿完冷排個restriction後淨幾多風量
唔係單睇SPEC表上果個無限restriction(零風量)時測既mmH2O有幾高
如果您仲未明個concept, 咪繼續單睇一個mmH2O買打排扇囉
冇人阻您

另外, 我冇講GT全方位都係最勁, 一直係您講IPPC3000低轉速下最勁最靜先
我只係講有更多更好選擇, GT只係一例
我已經俾左機會大家公平比較番同性能下邊把靜D, 邊把勁, 差距幾多, 值唔值個價, 測完大家心知土明
一來無需口同鼻拗, 二來方便日後CHING們參考
但如果淆, 就無謂再單方面講體感掉您自己架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 killer699 於 2019-3-4 09:24 編輯

所以咪話,假就自己掉既囉

Airflow through rad = 當機箱風扇用時既風量?
原來英文都唔識多隻,仲問人知唔知咩係打排
連排既英文都未睇得明以為人地既review係測緊unrestricted airflow
算啦,您連拗緊乜都未知

風壓成功將風穿過排後已經完成歷史任務
過完排出黎剩幾大風壓都冇用,只有最終風量既多少會影響散熱效率
人地評測網測打排性能,唔用穿排風量黎測咁用乜測

番去讀多d英文同物理對您有益

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 killer699 於 2019-3-4 11:19 編輯
淨係識攞人地做媒嘅review 嚟講
之前有人自已話用科學角度嚟做測試! 點知知衰就改寫 ! 真好笑
到最後點知 ...
驚你唔識 發表於 2019-3-4 10:42



等您講得出max static pressure, max airflow, restriction同airflow through rad四者既關係同計法先再出聲啦
如果您真係搞得清楚,早就唔會反問我打排係咩然後拎LTT條入門到冇得再入門既片黎大我

無知不可憐,可憐既係不知自己無知

另外隔離版個post我過年前就已經講左會買黎測
只係新年淘佬物流停晒先等咁解
而且都係果句,數據我就有,唔服您自己測一次
俾您睇穿排風量,您睇唔明
俾您拎出黎對測,您唔拎
俾您講咩叫fan curve,您講唔出

再見

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

路過,我個冷排用在ANTEC P280,裝頂位,向上吹出,大約半年左右清一次塵都會咁,可能因為個箱係負壓,好多塵係後 ...
cowegg 發表於 2019-3-4 02:06



永遠都係機箱風扇總入風量要大過出風量, 如果唔係就會由機箱其他窿位扯風入去
但市面上所賣既風扇好似真係冇乜勁過corsair原裝水冷扇

睇你幅相就算機相正壓都一定好多塵

TOP

本帖最後由 maxyeung 於 2019-3-12 15:09 編輯

回覆 17# 010


    我絕對唔係水冷玩家而且係一知半解果隻,我機箱係5入1.5出。上兩把入,正面兩把都係入,箱底亦有一把入風,平均保持過千轉(0 DB),主要係提供俾張公板A卡入鮮風用。出風就只有單排COOLER MASTER最CHEAP 果隻一體成型水冷。同埋A卡個扁長出風位(冇DVI PORT 阻住出風)。

4年來機內幾乎無塵可清,只有各把風扇扇葉邊緣有塵。本人屋企響市區近大馬路,簡直係"塵之國",但機箱入風位一定有個薄網隔廛,2個月內最好清一清D網,用吸塵機吸下都OK。

本人CPU 4690K 長超4.5G,VEGA64卡都有降壓超,最熱時只聽到顥卡風扇呼呼聲,不算太大聲好易習慣,但間歇性有暖風溢出就無可避免的,但一般環境及一般ATX機箱,如果機背唔係貼牆,風扇多入少出,前入後出,情況會應該比較理想囉~

TOP

回覆 17# 010


    出風比入風多,會將所有入風既風扇轉速明顯減慢。

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2019-3-18 19:25 編輯

其他人我唔知,我個人機箱上下前都有隔塵網,上下共7把GT PWM版打排4年都喺唔覺有太多塵。

TOP