本帖最後由 happychanbb 於 2018-4-28 17:30 編輯

正常唔應通常該有水流聲
有水流聲係因為入面有氣泡
特別係系水泵既話會更加嚴重

cpu方面唔開蓋嘅話   應該解決唔到
開左應該full load可以壓落70度或以下
開蓋相關既討論係“超頻領域”有  或者
討論區/google 搵
開蓋,液金, liquid metal,cpu delid,coollaboratory

TOP

正常唔應通常該有水流聲
有水流聲係因為入面有氣泡
特別係系水泵既話會更加嚴重

cpu方面唔開蓋嘅話   應該 ...
happychanbb 發表於 2018-4-28 17:25

多謝指教,原來之前聽到有水流聲係因為命不久矣

咁我去了解一下開蓋嘅資訊,再次感謝指教

TOP

多謝指教,原來之前聽到有水流聲係因為命不久矣

咁我去了解一下開蓋嘅資訊,再次感謝指教: ...
YCB 發表於 2018-4-28 22:52



    我之前隻CM 120XL boot 機有d水流聲
之後用超過3-5個鐘後個泵位就會嘈(用手指feel到震動係泵位發出
只要斷個泵電再開番就無聲
之後就自己搞

如果想開蓋  建議買多支白電油去抹
因為硬化左嘅散熱膏用酒精抹唔走
夏天將至

TOP

如果fulload 85度 個排吹D風會好熱 而且個泵位都會好熱
如果想再sureD就拆泵 裝番完原風扇試下溫度點

TOP

我之前隻CM 120XL boot 機有d水流聲
之後用超過3-5個鐘後個泵位就會嘈(用手指feel到震動係泵位發出
...
happychanbb 發表於 2018-4-28 23:07

我都去睇咗一下開蓋嘅資料,見到 Ching 你地討論又話要搽指甲油,又話驚整到液金出嚟,有啲擔心自己搞唔掂還是換過隻 CPU 一了百了?

我之前個 CM 係突然間有一日變得好嘈,仲要係 Keep 住嘅嘈,無停過,一 Check 溫度 CPU 已上到 99 度 重新開機都無用,用手掂吓個泵頭直頭有啲辣手,落鋪頭問話泵頭辣手即係有問題,所以即刻買過個新.....買完後諗諗吓....好似仲有保養

TOP

如果fulload 85度 個排吹D風會好熱 而且個泵位都會好熱
如果想再sureD就拆泵 裝番完原風扇試下溫度點 ...
lyh1993 發表於 2018-4-30 01:21

Fullload 唔止85度......

原風扇真係要搵吓喺邊,因當時砌機直接砌埋水冷,然後啲舊盒仲好似前嗰排掉埋......

TOP

我都去睇咗一下開蓋嘅資料,見到 Ching 你地討論又話要搽指甲油,又話驚整到液金出嚟,有啲擔心自己搞唔掂 ...
YCB 發表於 2018-4-30 10:11


手板眼見功夫黎  技術含量唔太高
只係要注意下d細節位  
    如果99度應該個泵可能已經燒左

TOP

手板眼見功夫黎  技術含量唔太高
只係要注意下d細節位  
    如果99度應該個泵可能已經燒左 ...
happychanbb 發表於 2018-4-30 13:21

咁好啦,我自己試吓,萬一搞衰咗再買過個

TOP

回覆 1# YCB

這個MB 過一百度的問題,原兇是Windows。應該大約在上年尾的更新後,出現很多H97, H87 等的"舊chipset" MB API 經Windows 報temp 出現錯誤。

樓主可以用Linux bootable 或 mini windows 入,再裝煲機software 行一陣睇睇溫度。

TOP

Cooler master隻泵係射個cpu,有水聲好正常

TOP