happychanbb 當前離線
進階會員
TOP
YCB 當前離線
中級會員
正常唔應通常該有水流聲 有水流聲係因為入面有氣泡 特別係系水泵既話會更加嚴重 cpu方面唔開蓋嘅話 應該 ... happychanbb 發表於 2018-4-28 17:25
多謝指教,原來之前聽到有水流聲係因為命不久矣 咁我去了解一下開蓋嘅資訊,再次感謝指教: ... YCB 發表於 2018-4-28 22:52
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
我之前隻CM 120XL boot 機有d水流聲 之後用超過3-5個鐘後個泵位就會嘈(用手指feel到震動係泵位發出 ... happychanbb 發表於 2018-4-28 23:07
如果fulload 85度 個排吹D風會好熱 而且個泵位都會好熱 如果想再sureD就拆泵 裝番完原風扇試下溫度點 ... lyh1993 發表於 2018-4-30 01:21
我都去睇咗一下開蓋嘅資料,見到 Ching 你地討論又話要搽指甲油,又話驚整到液金出嚟,有啲擔心自己搞唔掂 ... YCB 發表於 2018-4-30 10:11
手板眼見功夫黎 技術含量唔太高 只係要注意下d細節位 如果99度應該個泵可能已經燒左 ... happychanbb 發表於 2018-4-30 13:21
hkce 當前離線
Pppk 當前離線