我都係用PC-O11WGX
24991098_10210142021608901_7987569696629186961_n.jpg
呢隻箱最大問題係用高身顯卡只可以直插

TOP

簡約,下方比較暗

TOP

WA, ALAN HING又放毒

我都同意chau6868兄所講
簡簡單單就最好唔駛煩

TOP

Great and beautiful!

What a nice standing VGA DIY

TOP

樓主啲管用咩牌

TOP

樓主啲管用咩牌
awanday 發表於 2018-2-26 22:14


BP 14管

TOP

師兄個箱邊度買?$?好想要呀!而家用緊tt view 27風扇3入1出積熱好嚴重

TOP

師兄個箱邊度買?$?好想要呀!而家用緊tt view 27風扇3入1出積熱好嚴重
ikuto22 發表於 2018-3-4 14:00

代答:佢喺tb買,俾多幾百唔洗等2個月……

TOP

Alan 點解唔用原裝蓋
原裝蓋個平面好似好d
不過唔好再搞啦!
開左蓋好似影響音質

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone

TOP

樓主 好毒

TOP