回覆 8# 嘩!嘩嘩!

黎緊冇15%,我昨天order今日出invoice, reply講明next order冇dis count, 係公司調整價格

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 12# 嘩!嘩嘩!

比埋今次15 off我,係下次冇

TOP

回覆 13# franky7080


我都係琴日落Order...一樣冇discount...之前訂次次都有

TOP

回覆 14# GentleSilenT

因我係用上個月order個email reply佢再加單,其實係我懶,費是打多次contact, 可能佢見我係補貨,酌情比埋今次我,所以又講明下次冇

TOP

回復 15 #franky7080

原來係咁 師兄真好采

來回水區又墜入毒海

TOP

恭喜又有新玩具,個人覺得m8比s8間隔好用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

留名

TOP

回覆  franky7080


    Ching 你太黑仔了
我6号加多一張單, 我張invoice 都有15% discount 喎:ha ...
嘩!嘩嘩! 發表於 2016-10-12 20:52


哦……我有番記憶啦,應該係除非唔係

TOP