本帖最後由 aimdbarnolsee 於 2016-4-19 21:32 編輯
佢意思係PUMP set第二檔


係,泵set第二檔。再高D水流便會太急。

水流太急會嘈及起泡。雖然可加格泡的棉,但水流太急會令排散唔切熱。

TOP

TOP

480 厚排 + 140 厚 + 120厚 + 2Gpu全覆式 + cpu ,
一隻D5泵 要set第幾檔最理想 ? 依家3檔 , 玩Game時 ,
個480排有點熱 , 有5x度……會唔會係太快散唔到呢 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解可以用 24v 嘅

TOP

回覆 5# lkl0120


    咁樣米導致接觸冷排時間小左 唔係會影響散熱咩

TOP

回覆  lkl0120


    咁樣米導致接觸冷排時間小左 唔係會影響散熱咩
chun20077 發表於 2016-4-20 05:31 PM

其實打兩個牌(240+360)
行U行卡
應該5檔係夠有突
我又覺得未去到散唔切咁誇張

除非淨U單排

TOP

點解可以用 24v 嘅
raymondtwm 發表於 2016-4-20 13:26

Koolance 450s + 24v contorller

TOP

回覆 18# lkl0120


    我xt 45 240 +360 都係開2速

仲涼過5速  好似

TOP