我開過2粒 再用自組水冷 溫度的確下降得誇張 但能超到多少真的是看體質不是溫度
溫度只要不要過80度 對穩定性分別不大 不過溫度下降能增加更多電壓
例如體質差的4770k 上不了4.8ghz 溫度再低 電壓再高也是上不了4.8ghz

TOP

我反而想知開蓋後的4790k 又可否穩行5ghz.
水冷 D5+ 360+240+EK SUPERMACY EVO
bearx 發表於 2015-8-31 11:16 PM


我分身粒4690K係1.28V可以去到4.8G, 再加多少少電同鎖死cache ratio應該可以5G
4790K就唔知了

TOP

我分身粒4690K係1.28V可以去到4.8G, 再加多少少電同鎖死cache ratio應該可以5G
4790K就唔知了 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-9-1 13:03



    1.28 @4.8Ghz 都唔錯啦..

我粒4790K 係M7F 要1.16V 先PASS LINX V0.65 1M 100ROUND @4.4GHZ ( CASHE都係4.4)

TOP

我開了蓋,係會差十幾度
風冷,超到4.8 24x7 用,體質問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  WingC


    係,,我淘寶搵到賣液態金散熱'高'
D人留言,有講用4790K果D都話降左10度左右,搞到好想開. ...
muaythailam 發表於 2015-9-1 04:57 PM


我都係淘寶買cool laboratory liquid ultra, 1.5g 60人仔包運費, 平過羊明百3蚊的1g liquid pro
開左蓋的確好好, 低8度10度係起碼. 我分身粒4690K未開蓋一行prime95都8X度. 開左, 超去4.8, 玩GTA都係68 69度(水冷風扇全開, 只為試CPU極限而唔係為實用) 行prime95應該去到7 80度

其實最好係msi個delid die guard, 開完蓋直接上heatsink, 唔上返蓋, 少左一重阻隔, 直接轉熱

TOP

1.28 @4.8Ghz 都唔錯啦..

我粒4790K 係M7F 要1.16V 先PASS LINX V0.65 1M 100ROUND @4.4GHZ ( CASH ...
bearx 發表於 2015-9-1 01:07 PM

體質好, 好多人1.2V先去到4.2-4.4, 你1.16v去到, 你粒很好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  唐賓南紀念中學


    我本身都有諗過直揭上delid die guard
淘寶有賣,但係硬係覺得好唔安全咁,加上 ...
muaythailam 發表於 2015-9-1 18:02



我最近係外國forum睇果D料冇錯ge話就係同haswell一樣
intel睇黎係已經決定左要上到2011先用返焊接

TOP

體質好, 好多人1.2V先去到4.2-4.4, 你1.16v去到, 你粒很好
唐賓南紀念中學 發表於 2015-9-1 17:44



    哈...我見林大同SUNNY7DAY 個D好我咁多...所以覺得我粒比較雞

TOP