原廠果2把實在太嘈
alan2200 發表於 2015-5-22 00:59



    但轉數好大分別,怕唔怕熱?

TOP

想問個logo 點轉色?
入左個軟件唔識用

TOP

本帖最後由 Archvictoros 於 2015-5-22 19:37 編輯

回覆 12# waitung8


    調RGB紅綠藍。

TOP

SP140
thxdtsdd 發表於 2015-5-21 23:17

CHING CASE 係米用梗CORSAIR 750 D

TOP

毒死人咩.....又紅又紫
alan2200 發表於 2015-5-22 00:03


我愛浮誇。

TOP

C兄想問你本身都冇用2100轉個兩把?
waitung8 發表於 2015-5-22 00:47


冇,連包裝袋都冇開!

TOP

CHING CASE 係米用梗CORSAIR 750 D
jasons030011 發表於 2015-5-22 22:37


我用 760t

TOP

SP140 同 原裝果把分別大嗎?

TOP

跟個兩把根本就係SP140L PWM
用balance mode 行1600轉左右 full load 粒超到4.6g 2600k 都係70幾度
而且一d都唔嘈
係去到preformance mode先會上到2100轉開始嘈
除非你要玩led唔係換黎做乜

TOP

本帖最後由 fhleung 於 2015-6-20 21:17 編輯

買了兩风扇,  白色燈
高登地下下面果層   有售

http://www.wington.com

TOP