提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1# tsetoiyue2004


    小弟係Alphacool(冷排) + EKWB 用家~


TOP

回覆 8# matthew1130

我香港部大婆機箱係CM HAF 932
不過我應該會買個新
會升去900D
所以宜家要plan下點買水冷好

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆 9# DirtyBear

心照啦
邊有可能一步到位

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回覆 12# Mini-CaCtuS

唔該曬post 你部機上泥
我宜家真係五十五十呀

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

我都支持樓上各位師兄既講法,
所以樓主最好都係返到黎香港先一次過整....
or 現在plan定買料,之後返香港時順便運返黎

TOP

回覆 16# tc3335

料我就以經知道會買D麥
之少360冷排
不過問題係我會換機箱呀
Corsair 900D
宜家個機箱係CM HAF 932
因為次次汁一汁內籠好界手下
同個內籠design 開始覺得有點唔究用
真係
之不過我唔知買咩水冷牌子好姐
同見到好多兄師係度大多數買EK,KOOLANCE,XSPC件
重有如果我宜家買左呀
之少我可以用住先同順便可以買多少少料如果唔究用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  matthew1130


一係你全部用QDC 就唔駛一步到位
acer9999 發表於 2015-3-31 11:24


師兄 此話何解...........................

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP