tkgmomosheep 當前離線
初級會員
TOP
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
進階會員
回覆 唐賓南紀念中學 原来是咁,咁我都係買一個360,1个240。760t 可以放两个厚排吗? ... tkgmomosheep 發表於 2014-10-11 12:47 AM
I see. I will sell them then. I want to ask why I saw other company like ekwb their waterblock is in ... tkgmomosheep 發表於 2014-10-11 12:57 AM
回覆 唐賓南紀念中學 bykski話45mm,其實我想用alphacool同sp120 fan tkgmomosheep 發表於 2014-10-11 11:49 AM
archihammer 當前離線
中級會員
回復 唐賓南紀念中學 夠勁扇齋吹係咪都夠? 實物上扇齋吹試風之後覺得 45mm 或以下,16fpi或以下好似都好穿 ... archihammer 發表於 2014-10-11 12:18 PM
360 35mm 厚 sp120 x6 push pull 有冇效? tkgmomosheep 發表於 2014-10-14 03:28 AM