如果地方許可, 我會建議將個水箱同泵放出面, 掛/釣係120風扇位度, 水管走則孔入. 方便入水同睇水 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2014-5-18 17:24


淘寶D水冷鋪頭好鐘意叫人咁用

TOP

師兄係咪成套310元人仔?
我想搭單!

TOP

回覆 12# ss310251


    我冇TB ac

TOP

b]回覆 13# brian1024

我就係冇AC先想搭單[

TOP

回覆 13# brian1024

師兄有冇咩門路買..

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-18 22:03 編輯
淘寶D水冷鋪頭好鐘意叫人咁用
fatdumm 發表於 2014-5-18 18:49



其實的確幾方便, 不過想靚仔D可以收番入箱度

回覆  ss310251


    我冇TB ac
brian1024 發表於 2014-5-18 20:17

b]回覆  brian1024

我就係冇AC先想搭單[
ss310251 發表於 2014-5-18 20:21


自己搞個AC啦又唔駛錢 (無信用卡可以用繳費靈比錢, 雖然匯率會高D&要收手續費)

TOP

回覆  ss310251


    我冇TB ac
brian1024 發表於 2014-5-18 08:17 PM



我怕你planA會頂住張顯卡, planB會閂唔到則板

TOP

本帖最後由 MadKid 於 2014-5-19 00:55 編輯

小弟 po 一張我呢個待完成待完成再待完成o既 project o既相
只係得一半同埋可見封晒塵各位師兄唔好笑

IMG_2189.JPG

其實下面個 3.5" bay 係可以成個拆左去
鑽走幾口拉釘就得
咁前面就可以打橫放兩個 120 排
或者 mod case 打直放一個 240 排
如果你只係 CPU 我有個小建議就係打橫放兩個 120 薄排串通佢
冷排後面應該仲夠位放泵放水樽

仲有呢個箱唔 mod o既話機頂絕對放唔落 240 排
上埋風扇一定頂底板
我自己會界箱用
http://koolance.com/3-x-120mm-fan-radiator-shroud-black
上 360 排

TOP

回覆 17# 唐賓南紀念中學

GTX550TI本身長度應該唔會超過塊板,所以宜家問題不大,不過想升級就難講

TOP

回覆 13# brian1024


    開一個.用八達通比錢

TOP