本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-18 22:03 編輯
淘寶D水冷鋪頭好鐘意叫人咁用
fatdumm 發表於 2014-5-18 18:49 
其實的確幾方便, 不過想靚仔D可以收番入箱度
回覆 ss310251
我冇TB ac
brian1024 發表於 2014-5-18 20:17 
b]回覆 brian1024
我就係冇AC先想搭單[
ss310251 發表於 2014-5-18 20:21 
自己搞個AC啦又唔駛錢 (無信用卡可以用繳費靈比錢, 雖然匯率會高D&要收手續費) |