回復 1# Clarkson0729
樓主用咩 software去mon住粒 cpu溫度~我都係入門級都驚會有呢個開題...

TOP

回復 11# 渡邊樹
水冷就用返佢 原廠軟件

TOP

有無諗住放咗佢?

TOP

掉左佢 做乜要放左佢。。。

TOP

我部i5-2400 配cm 120v.... 日常上網睇片算ok 4x度,
但一玩wow入戰場...1分鐘內cpu升到9x度,完全冇用...
轉返100元左右的風冷...穩壓40度..
對入門級一體水冷好失望~

TOP

所以我而家Keep住兩套全新嘅一體水冷做Spare(Antec 950 及 Tt Water 2.0 Performer)一有事即換上…

TOP

回復 15# heyaoshi
直情用返intel原廠HS 機背裝返 之前打冷排既 gt1850 溫度仲好
不過依家多左把1850出黎 同埋個水冷放埋一邊食塵中

TOP

都係用H2O 920,又係用左年半度,情況同你一模一樣。但我用部機自動熄機先知出事。

即刻出左SSP買過另一隻CM Eisberg 120L~~~~

現家涼返晒

TOP

一體化水冷帶來好處易装同靜,真係好靜!唔好就係亁水,漏水!漏水就火牛底板報銷,最怕就係有可能火燭!而家出面多左一體化水冷,少左風冷產品,風冷選擇少左

TOP

回復 19# autc
何解一體化水冷於密封環境下會乾水?
求解

TOP