回復 8# 可愛老坑
我怕硬管會出現裂痕...

TOP

支持硬管上水+1, @@

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 20:07 編輯

回復 10# acer9999

我都係受害人之一,之前睇過老坑大師既作品就忍唔住換硬管

TOP

回復 11# ok041094

同水樽一樣,都係亞加力膠,但薄過水樽
所以係絕對有機會裂

TOP

個機房裝得好靚 唔識裝睇下都開心

TOP

啲鐮刀fan係咪用嚟打排?效果如何?

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

回復 16# mo


    D鐮刀fan用黎抽出隻排,之前見其他師兄測試過打入同抽出,抽出既風係會大過打入,同埋抽出風聲冇咁大
效果唔算太好,可能係隻排質素唔算太好,平時夏天打機cpu最高60度(only cpu同mosfet時)
e+上多隻alphacool唔知效果會唔會有改善
遲下得閒入水試埋再測試

TOP

6/3已更新,95%完成

TOP

7/3再更新,全煲測試

TOP

7/3再更新,全煲測試
apple_100 發表於 2014-3-8 00:32


apple兄
  
很久不見了

TOP