回復 8# JayHon

梗係要啦, 無後顧之憂嘛
實情南同北橋都好熱下, 同埋OC後穩唔穩都關呢part事

TOP

回復 9# 唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落差, 由以前360x2+240,到今時今日一隻480
看破了~阿彌陀佛

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2014-1-24 12:47 編輯

回復 10# LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉

TOP

回復  LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉
simplekk 發表於 2014-1-24 12:41


但呢家野,玩過返5到轉頭

TOP

唔係呀ching
連desktop都唔玩喇
到時一部notebook就夠喇
細過時打機, 宜加玩半粒鐘都投降(頭暈)
宜加用緊果張都係GTX460黎咖渣

TOP

回復 14# 可愛老坑


    XDD我最多都係玩一體~冇$$~有既話我都會玩自組

TOP

回復  唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:40 PM


咁就好, 我打算用個國產p60小水泵, 怕推力唔夠, 入完微水道的block無力入gpu, 依家直接搵柱型block
我機箱放唔入, 打算兩個120算

TOP

回復  JayHon

梗係要啦, 無後顧之憂嘛
實情南同北橋都好熱下, 同埋OC後穩唔穩都關呢part事 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:36



    冇啦
我等砌好呢套
度岩位先考慮上埋南橋喇
驚到時唔岩位

TOP

唔係呀ching
連desktop都唔玩喇
到時一部notebook就夠喇
細過時打機, 宜加玩半粒鐘都投降(頭暈)
宜加用緊果 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 17:24


肥鸭師兄話大星星師兄好後生wor,打機点會頭暈牙,飛機就5知

TOP

回復 19# 可愛老坑

你都好後生姐

TOP