回復 10# 可愛老坑


    老坑師兄一定係指抗毒丸

TOP

回復 11# wayneho000 [/b

係預備錢找數 ]

TOP

回復 12# 可愛老坑
我都估到, 不過呢 d 野唔講出黎會開心 d

TOP

回復 7# laosmiaale


   

豐儉由人

btw, 我冇計過總數,因為分太多次買,又太多碎件

TOP

我都係好6-7年前喺度睇過張相啟發我玩水
張相係一隻普通atx箱上隻240排再串聯哂
cpu,gpu,mos,nb,sb+個水箱 ...
simplekk 發表於 2014-1-17 14:06



我好多野都係新手咁 唔識太超頻又學人超
水冷 DIY 好複雜 燒錢又勁
一唔小心的話成部報銷
個人都好亂 哈哈

TOP

水冷呢 d, 細機有細機玩, 大機有大機玩
其實主要係睇下你自己想點整
只要記得事前要做足 research/planning ...
wayneho000 發表於 2014-1-17 16:21



DIY 驚洗既錢要好多= =
少又驚D料唔得 冇乜耐性既人都會冇心機
所以依家都係左諗右諗

TOP

回復  laosmiaale


   

豐儉由人

btw, 我冇計過總數,因為分太多次買,又太多碎件 ...
FeverMike 發表於 2014-1-17 20:15


我部機都分好多次買 所以我自己都好怕買亂晒

TOP

回復 17# laosmiaale


    research 20+ 小時就唔會亂架喇
自組好玩好多

TOP

回復  laosmiaale


    research 20+ 小時就唔會亂架喇
自組好玩好多
wayneho000 發表於 2014-1-17 23:11



同埋之前有睇過水冷D簡單入門POST
都係幾複雜 同埋唔識分邊D 好邊D唔好
所以仲未夠膽落水

TOP

未命名.jpg
現時機箱係咁

TOP