提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

諗諗下主流牌品牌產品我都有,係冇bp  連睇都未睇過
ivanng213 發表於 2013-10-29 19:54


Bp只供富貴人家用架

TOP

回復 6# FeverMike

有bitspower titan full block

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-10-29 21:52 編輯

哈,我outdate架

同埋我買唔起titan,所以冇留意titan block

TOP

真係正,賞心悅目。。。。。。。

TOP

Bp只供富貴人家用架
可愛老坑 發表於 2013-10-29 20:52



所以你咪咁多囉

TOP

所以你咪咁多囉
fatdumm 發表於 2013-10-30 04:38



    I HAVE A LITTLE C47 AND

TOP

為Bitspower而bitspower?
Z77 +3770k又冇卡

估唔到而家重有人用喉夾
ivanng213 發表於 2013/10/29 18:30


組裝的原因其實文內都有說了,也就不贅述,就單純只是為了水冷而裝水冷。
cpu, mb 這些是本來手邊就有的東西,也就拆起來換個箱子換個地方擺而已,
頭一次組裝水冷機,肯定是挑些簡單易懂的東西,俺向來不是一個替自己找麻煩事的人,呵呵~

管夾嘛,其實也很簡單,就是為了配色。
整體上來說,整體的規劃就是為了自己看的爽;純粹為了自己視覺上的滿足。
(雖然最近也開始不滿足了就是~預計下波換硬管)



不錯呢 @@
chris05 發表於 2013/10/29 19:23


您過獎了 :D



$$$?

So good looking @_@!

Like the fan also!
god_snowman 發表於 2013/10/29 20:36


水冷部件全部加一加,台幣 15,000 左右,合港幣大概 3,900 吧。



加多張DISPLAY上水就完美了
acer9999 發表於 2013/10/29 20:49


會再弄台M6I的吧,這台接下來只會改硬管而已。



真係正,賞心悅目。。。。。。。
saya33 發表於 2013/10/29 21:51


感謝您的欣賞 :D

TOP

好似幾爽
但一定唔平

TOP

非常美觀~

TOP