回復 9# fatdumm

師兄 你把PWM扇咩牌子?

TOP

回復  fatdumm

師兄 你把PWM扇咩牌子?
alex29 發表於 2013-9-6 03:12


雜牌軍,WING12 PL , NB , CM都有~睇下有冇二手GT1850整把玩下先~

TOP

回復 12# fatdumm

GT1850好似無PWM喎

TOP

回復  fatdumm

GT1850好似無PWM喎
alex29 發表於 2013-9-6 03:26


唔知邊度見到有師兄講過有4 PIN版

TOP

回復 3# alex29
全電控這方面本人當然知...
只是好貴好貴同好貴...
不過風扇上都是不到本人要用到的下限10把

TOP

回復 15# ok041094

師兄: 係40把風扇同2個D5喎 一定滿促晒你要求喇
http://www.youtube.com/watch?v=DPQaMowIrmU

TOP

不過價錢肯定好甘下...不過已經冇位裝...
fatdumm 發表於 6/9/2013 02:38



   
換箱is ok

TOP

回復 16# alex29

Aquaero 6 XT應該是再下一次大整水冷野幾先買...
等12月存夠錢正式入水先說好了

TOP

回復  ok041094

師兄: 係40把風扇同2個D5喎 一定滿促晒你要求喇
alex29 發表於 2013-9-6 15:08



    如果我唔係用外置排,我都有興趣。

TOP

換箱is ok
FeverMike 發表於 2013-9-6 20:13


聯力D600 ?

TOP