alex29 當前離線
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 師兄 你把PWM扇咩牌子? alex29 發表於 2013-9-6 03:12
回復 fatdumm GT1850好似無PWM喎 alex29 發表於 2013-9-6 03:26
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
不過價錢肯定好甘下...不過已經冇位裝... fatdumm 發表於 6/9/2013 02:38
royho 當前離線
特級會員
回復 ok041094 師兄: 係40把風扇同2個D5喎 一定滿促晒你要求喇 alex29 發表於 2013-9-6 15:08
換箱is ok FeverMike 發表於 2013-9-6 20:13