唔知有冇分 A卡 同 N卡 ,
小弟用 R9 280.
wah9134 發表於 2013-12-11 19:49

佢寫明左,A同N都用得

TOP

TOP

如果顯卡無個支架可唔可以用

TOP

其實水冷用電勁唔勁? ~~~ 一般淨cpu 水冷.... 要用幾多電?

TOP

回復 9# cccsskit


    我都想訂。

TOP

回復  cccsskit


    我都想訂。
bigrayhk 發表於 2013-12-19 09:18

我前日訂左2塊W
佢話23/12-3/1 到WO

TOP




H55+MOUNT放落GTX660到不過個MOUNT唔係EBAY個隻 冇FAN位 不過都夠降溫

TOP

回復 17# kkcake


Hi Ching,

Would you share with us how did you do it?
:)

TOP

回復 17# kkcake


    Ching 邊度買?

TOP

Google ''sigma cool''
件野同之前CHING POST過係EBAY個件其實係差唔多
不過如果等得既 我覺得買NZXT個套會仲抵D 我呢件加埋SHIPPING=NZXT個價

TOP