請問有無軟件跟?

TOP

散熱排, 算係幾密


波浪面, 加大service area


先裝一把風扇, 吹入散熱排的


溫度比較:
Intel Stock Cooler (銅芯, 唔知係E8xxx 定 Q8xxx 跟黎既)
idle 53'C, Full Load 76'C, 最高 79'C


TD03 with 1 fan,
idle 46'C, Full Load 63'C, 最高 67'C


TD03 with 1 fan @ 3.2GHz, idle 49'C, Full Load 77'C
(當年粒E2140 響P35 用 D2 1066 都係得 3GHz, 同埋行到3.2GHz 行一次LinX 就有Error, 當fail)


裝埋第2把風扇 (因為3.2GHz fail, 會去返3.0GHz 做比較),
本身有跟4 pin fan 一開二, 底板得一個4 pin 頭都無問題! 不過影相就無影到出黎...


TD03 with 2 fan,
idle 46'C, Full Load 62'C, 最高 66'C, 裝多把可以再低多1度


今次純粹係想幫人裝機前試下套水有無問題 (有無漏水之類),
先會裝落粒E2200 度玩 (其實係懶得拆部i5 了...)
TD03 既效能比我想象中好, 唔係喪超既話其實120排都應該夠做....

多謝收睇

TOP

請問有無軟件跟?
manling 發表於 2013-5-14 01:02


無 software 跟!
Software, 係咪指類似Corsair Link 果種?

TOP

無 software 跟!
Software, 係咪指類似Corsair Link 果種?
癲羊 發表於 2013-5-14 01:19



    我想問個結論係佢好D定係920好D?

TOP

安裝吾算難就咁睇

TOP

無 software 跟!
Software, 係咪指類似Corsair Link 果種?
癲羊 發表於 2013-5-14 01:19

好似920跟果類^^

TOP

我想問個結論係佢好D定係920好D?
patricktang 發表於 2013-5-14 01:51


無試過920 唔敢講邊隻好d...

TOP

安裝吾算難就咁睇
hkbpc 發表於 2013-5-14 07:19


呢隻算易裝, 之前有d 真係砌lego 咁左砌右砌,
砌部機可能仲快過砌個水冷

TOP

呢隻算易裝, 之前有d 真係砌lego 咁左砌右砌,
砌部機可能仲快過砌個水冷 ...
癲羊 發表於 2013-5-14 14:40



    睇下邊D 水冷啦
就咁睇佢都算易
難D 既應該係ANTEC

TOP

3年定5年保,不過貴左少少,set扣具唔錯

TOP