本人建議先做下SEARCH 再自己買散料砌好

TOP

佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢

超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr)  HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示卡水冷頭 ZM-GWB3 HK$180.0
Zalman ZM-RWB1 顯示卡RAM水冷頭 HK$160.0
Coolwave radiator triple 12cm          HK$480.0
Total : HK$1759 + $300 雜費(水管,射咀等.)

我覺得咁散買會抵玩過OCQQ果套而且功能多d,因為可以包哂底版,CPU同VGA

TOP

原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 22:27 發表
佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢

超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr)  HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示 ...

如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.

[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 20:07 編輯 ]

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-7-7 20:05 發表

如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.


Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋

TOP

原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:42 發表


Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋

of coz i7,太熱 .

這個會唔會太嘈?水泵點分嘈唔嘈?
另外冷排用12cm 1000轉夠唔夠力? 1500轉太嘈


[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 21:03 編輯 ]

TOP

原帖由 garymmf 於 2009-7-6 14:14 發表
qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?

我之前用過佢D套裝
so far 冇漏水

效能就........

[ 本帖最後由 iloveskyline 於 2009-7-8 00:55 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我前日先去完QCOO到同肥仔哥傾左好耐計.佢好好人.

TOP

but seems qcoo doesn't have anything attractive mo matter on price or products

TOP