原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱  
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
    MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...


我而家都係打算先行左cpu, nb, sb 先..一個360 厚排行哂佢.display card果到遲d先上埋水.

TOP

原帖由 ds9flo 於 2009-7-1 09:16 發表


Bitspower 有 Asus 南北橋一體化水冷頸


bitspower 果個好貴  我去koolance官網買再寄番黎都平過佢.

TOP

原帖由 darcylee 於 2009-7-1 13:31 發表


我而家都係打算先行左cpu, nb, sb 先..一個360 厚排行哂佢.display card果到遲d先上埋水.


長行4g, 1個360拖3個block真係唔建議
我第一次玩水, 有c hing提醒我要留意呢個問題, 4g 燒機7x度架
i7效能勁, 溫度都唔少, c hing請三思

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-7-1 16:03 發表


長行4g, 1個360拖3個block真係唔建議
我第一次玩水, 有c hing提醒我要留意呢個問題, 4g 燒機7x度架
i7效能勁, 溫度都唔少, c hing請三思


即係一個360 唔夠行哂cpu同mb個一體化水冷頭?

TOP

原帖由 darcylee 於 2009-7-1 16:37 發表


即係一個360 唔夠行哂cpu同mb個一體化水冷頭?

都可以
請問你用邊隻360排???

TOP

嘿嘿, Sorry咁多位... 腦閉塞, 唔記得自己用薄排tim (真底打 )

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-7-1 17:39 發表
嘿嘿, Sorry咁多位... 腦閉塞, 唔記得自己用薄排tim (真底打 )

唔駛打嘅.....

TOP

原帖由 hangck 於 2009-7-1 17:03 發表

都可以
請問你用邊隻360排???


打算買TC 隻 pa120.3

TOP

回覆 18# 的帖子

一體化冷頭怕怕,換板一定用唔番

TOP

原帖由 daniel39 於 2009-7-5 03:12 發表
一體化冷頭怕怕,換板一定用唔番

有問題咩!!!!
有心玩水一係唔玩一玩就去盡d
師兄買個塊係華記現時最勁個塊喎
我自己都用e塊+一體化水冷頭
NB SB溫度非常理想tim

P1010782.JPG (114.46 KB)

P1010782.JPG

TOP