我覺得最正係隻luna改做紅色!
正!

TOP

好靚!
小弟係新手, 想問: 360 stealth 係乜? 係咪指個冷排radiator?
如果係, 咁放個radiator 晌前面, 咪會吹番d 熱氣入個箱?

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-6-12 21:05 發表
好靚!
小弟係新手, 想問: 360 stealth 係乜? 係咪指個冷排radiator?
如果係, 咁放個radiator 晌前面, 咪會吹番d 熱氣入個箱?


1. 360stealth係120.3冷排, stealth係black ice薄排
2. 的確係有少少, 只係微風, 機尾有14cm可以排走, 反正唔會高過箱内溫度,
如果係熱風就大鑊喇

TOP

師兄個机箱好正 不過內籠好像好細

TOP

原帖由 MeiMei 於 2009-6-12 21:25 發表
師兄個机箱好正 不過內籠好像好細


箱高大, 內籠一般, 諗餐死!
我睇過好多post, 好多c hing都唔會建議玩呢隻箱

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-6-12 21:47 發表


箱高大, 內籠一般, 諗餐死!
我睇過好多post, 好多c hing都唔會建議玩呢隻箱

呢D箱正啦...唔駛左諗又諗.走線簡單企理.又唔駛改呢樣改果樣.

好似我諗走線開孔都諗都頭都爆.一個好箱係的確煩少幾十樣野

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-6-12 21:24 發表


1. 360stealth係120.3冷排, stealth係black ice薄排
2. 的確係有少少, 只係微風, 機尾有14cm可以排走, 反正唔會高過箱内溫度,
如果係熱風就大鑊喇


d heat energy 由粒U+chipset 產生, 經過 水冷頭-->水-->排, 然後俾風吹走.
既然d heat energy 既經辛苦先可以走出個機箱, 又將佢o地全部吹番入箱, 然後再由後扇抽出機箱.
呢個heat flow process 係咩唔係咁ideal ?
請問呢個係咪個箱本身個設計?
如有冒犯, 請恕小弟多口.
(小弟無玩過水, 唔能夠由經驗出聲, 只能講下theory. )

TOP

原帖由 purplepaper 於 2009-6-12 23:27 發表

呢D箱正啦...唔駛左諗又諗.走線簡單企理.又唔駛改呢樣改果樣.

好似我諗走線開孔都諗都頭都爆.一個好箱係的確煩少幾十樣野


HDD走線的確唔錯, USB, 1394就唔太好睇
其實背板只夠過D風扇, SATA就OK, USB已經太粗.... 所以一定係响內籠正面見到....
唔包(黑色)....死得

c hing你玩咩箱呀?

TOP

原帖由 dannyctl 於 2009-6-12 23:50 發表


HDD走線的確唔錯, USB, 1394就唔太好睇
其實背板只夠過D風扇, SATA就OK, USB已經太粗.... 所以一定係响內籠正面見到....
唔包(黑色)....死得

c hing你玩咩箱呀?

我無師兄咁幸福..我改箱諗走線.放排走喉搞搞埋埋都搞到我成個月.

三月尾定野到而家都仲未搞掂o岩o岩仲放緊水換緊喉.

係你下面有小弟個post.我就係用果個cheap cheap箱.

TOP

師兄如果luna改做RGB唔知會點

TOP