原帖由 jeff_extergo 於 2009-6-11 11:21 發表 
打理套水冷主要係"Money"
而心得果d只有自己試過唔同的頭,用過唔同的咀,唔同的管而經驗累積番黎.設計水道都要考心思,點可以做到隱蔽式,點可以整得美觀又實用,而且效率最高
但所有野的基礎都同"Money"連繫住
始終買咩都要"Money"
"No Money No Talk"
無錢自然會回頭
時間我無乜, 但money 算做有少少.
講到$$, 以一套 cpu 頭 (i7) +喉+泵+排+扇+coolant (唔計北橋, vga etc....單計俾cpu 水冷)
下面d 數realistic嗎?
1 入門初階 $2000 (corsair 套新野 H50 at US$80 = HK$640-$700 有乜評價呀?)
2 中階 $4000
3 高階 $ ?
請各位ching comment 一下啦
[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-6-11 17:16 編輯 ] |