原帖由 jeff_extergo 於 2009-6-11 11:21 發表
打理套水冷主要係"Money"
而心得果d只有自己試過唔同的頭,用過唔同的咀,唔同的管而經驗累積番黎.設計水道都要考心思,點可以做到隱蔽式,點可以整得美觀又實用,而且效率最高
但所有野的基礎都同"Money"連繫住
始終買咩都要"Money"
"No Money No Talk"
無錢自然會回頭


時間我無乜, 但money 算做有少少.

講到$$, 以一套   cpu 頭 (i7) +喉+泵+排+扇+coolant (唔計北橋, vga etc....單計俾cpu 水冷)
下面d 數realistic嗎?
1  入門初階 $2000 (corsair 套新野 H50 at US$80 = HK$640-$700 有乜評價呀?)
2  中階 $4000
3  高階 $  ?

請各位ching comment 一下啦

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-6-11 17:16 編輯 ]

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-6-11 17:13 發表


時間我無乜, 但money 算做有少少.

講到$$, 以一套   cpu 頭 (i7) +喉+泵+排+扇+coolant (唔計北橋, vga etc....單計俾cpu 水冷)
下面d 數realistic嗎?
1  入門初階 $2000 (corsair 套新野 H ...


here is one of the buylist I've done for another EPC member month ago, i would say this is something mid range



i would throw in a more money for a 360 rad  though...

[ 本帖最後由 hamsterspeed 於 2009-6-11 17:33 編輯 ]

TOP

嘩師兄好pro 圖解都有埋, 正!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-6-11 17:32 發表


here is one of the buylist I've done for another EPC member month ago, i would say this is something mid range



i would throw in ...

都好平吓 wa....我都要開始計劃的第一部水冷机

TOP

原帖由 MeiMei 於 2009-6-11 19:00 發表

都好平吓 wa....我都要開始計劃的第一部水冷机


都係果句如果有多餘錢就買隻360
果次位ching budget比較緊先用240
有錢再行dual loop效果會更好

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-6-11 19:05 發表


都係果句如果有多餘錢就買隻360
果次位ching budget比較緊先用240
有錢再行dual loop效果會更好

請問師兄有無數據參考...例如果同一個config
單水通同雙水道比較有多少效能既增長!!?
又例如話360同240或D5泵五個轉速係同一個配件上.溫度上既相差或效能既增長!!?
請師兄指教.小弟都好想知道

TOP

請問師兄東遠個套水泠 OK ma ???

TOP

原帖由 purplepaper 於 2009-6-11 22:14 發表

請問師兄有無數據參考...例如果同一個config
單水通同雙水道比較有多少效能既增長!!?
又例如話360同240或D5泵五個轉速係同一個配件上.溫度上既相差或效能既增長!!?
請師兄指教.小弟都好想知道


你如果有興趣睇數據可以去google search skinnee labs / martines liquid lab
佢地用一d比較專業嘅工具 手法去test 唔同component.

你問果2條問題我相信冇人會比到一個實際數值你
因為人人個system config / wc setup 都會唔同
仲有好多external envirnoment會影響到你個result... (e.g. room temp, ventilation, etc.)

玩水冷玩得好唔好係講經驗多,
數據lee家野只係用黎做reference去理解佢個concept (e.g. parallel vs serial loop, optimal flow rate...)
實際setup 係要經過好多trial and error 先會fine tune到

TOP

原帖由 Kitty 於 2009-6-11 15:01 發表

我玩過兩套cool master,個時用PD 820
一直都覺得唔係降得好多
之後先知係CPU熱的問題
轉AMD又用唔返個水冷,現在用省電CPU+原裝風扇,仲低溫過水冷+PD 820

唔知套水冷賣唔賣

TOP