小方包 當前離線
中級會員
TOP
CWPP 當前離線
進階會員
原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:14 發表 睇到又令到我想玩下内存水冷 又要改喉走位 好煩
原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:18 發表 好, 期待期待
DANDEE 當前離線
Banned
billy1312 當前離線
人類不愛給予支持.因為葡萄是酸
原帖由 billy1312 於 21-11-2008 12:22 發表 鋁片係咪RAM用架?
原帖由 DANDEE 於 2008-11-21 12:20 發表 改喉走位一D都唔煩,只睇你熱愛程度,玩相机就冇咁煩啦
原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:25 發表 單水道己行8個水頭+賽車水箱 加多内存水冷變9個
原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:28 發表 幾時 post 上嚟分享吓先
原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:36 發表 唔post.....又會被人X