ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 四通打算用邊? 另外D600已出...任黑拉絲鋁面GJ!!!!另外D系定位同X系同位... 2500走不掉了O ... ok041094 發表於 2013-9-12 22:56
回復 fatdumm 有可能我比他更快 (不過D600已經有官方片...可以去箱匿找來看) ... ok041094 發表於 2013-9-12 23:23
kimlam666 當前離線
試左先啦~如果瘦身放直個外觀唔好睇嘛...或者最多唔用QDC..反正訂左四通... 不過順豐真喺幾快...琴日仲 ... fatdumm 發表於 12/9/2013 22:20
回復 fatdumm 有可能我比他更快 (不過D600已經有官方片...可以去箱匿找來看) ... ok041094 發表於 12/9/2013 23:23
回復 fatdumm 2大不是有現貨咩... ok041094 發表於 2013-9-12 23:49
全黑化,正 kimlam666 發表於 2013-9-13 00:02
幾時到你 fatdumm 發表於 13/9/2013 00:12