680都唔上?

TOP

680都唔上?
ivanng213 發表於 2013-9-12 17:39


佢另外D相上左.

TOP

其實未整好,今日到齊左野,不過喺公司聽日先攞得,聽晚可以開工

TOP

C兄,PMPM我係邊買~
cwcc 發表於 2013-9-12 14:12


Cwcc兄;番到屋企send比你

Alex兄:QDC嗰度我仲諗緊,請教下點留虛位法,因為都喺屎忽痕買左先用,因為比左四分薄厚我囉 另外水樽個度如果放上去水箱要瘦身

Kim兄:你有D

Roy兄:入水位到齊料會加番,呢個喺初版

TOP

回復 145# fatdumm
QDC條喉預鬆D...

TOP

回復  fatdumm
QDC條喉預鬆D...
ok041094 發表於 2013-9-12 20:38


好,研究下先~

TOP

回復  fatdumm
QDC條喉預鬆D...
ok041094 發表於 2013-9-12 20:38


師兄中左

TOP

Cwcc兄;番到屋企send比你

Alex兄:QDC嗰度我仲諗緊,請教下點留虛位法,因為都喺屎忽痕買左先用,因為 ...
fatdumm 發表於 2013-9-12 20:04


師兄: 你個樽如果唔廋身放直番 會好難搞下喎

TOP

師兄中左
alex29 發表於 2013-9-12 22:14


鬆既定義喺咪即喺留長D?~

TOP

師兄: 你個樽如果唔廋身放直番 會好難搞下喎
alex29 發表於 2013-9-12 22:17


試左先啦~如果瘦身放直個外觀唔好睇嘛...或者最多唔用QDC..反正訂左四通...

不過順豐真喺幾快...琴日仲喺北京..今日下午送到我度

TOP