ivanng213 當前離線
ivan..
進階會員
TOP
royho 當前離線
特級會員
680都唔上? ivanng213 發表於 2013-9-12 17:39
fatdumm 當前離線
C兄,PMPM我係邊買~ cwcc 發表於 2013-9-12 14:12
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
回復 fatdumm QDC條喉預鬆D... ok041094 發表於 2013-9-12 20:38
alex29 當前離線
Cwcc兄;番到屋企send比你 Alex兄:QDC嗰度我仲諗緊,請教下點留虛位法,因為都喺屎忽痕買左先用,因為 ... fatdumm 發表於 2013-9-12 20:04
師兄中左 alex29 發表於 2013-9-12 22:14
師兄: 你個樽如果唔廋身放直番 會好難搞下喎 alex29 發表於 2013-9-12 22:17