00140999 當前離線
中級會員
TOP
pochaccoandxo 當前離線
進階會員
其實如果UV水會染色 咁仲可以用D咩水? 00140999 發表於 2014-7-8 23:56
屈人仔,不過我由鬼佢染 pochaccoandxo 發表於 2014-7-9 00:05
唔係驚染左係block個d度咩 有冇咩問題嫁 00140999 發表於 2014-7-9 00:07
可愛老坑 當前離線
回覆 可愛老坑 上面戈粒有咩用架?要幾多粒? gm167maki 發表於 2014-7-8 17:42
gm167maki 當前離線
樽同top連接用,買兩三粒旁身,好平 可愛老坑 發表於 2014-7-9 12:26 AM
fatdumm 當前離線
其實除左紅色UV之外其他DYE都唔喺太上色, 用熱水+白醋可以解決, Mayham話到明閃粉水只能用於展示上, 平日 ... w4and14094 發表於 2014-7-8 21:24
個位咁鬼鼠ge,你唔提我就真系賴野 gm167maki 發表於 2014-7-9 00:45
回覆 fatdumm 其實戈粒野叫咩名 gm167maki 發表於 2014-7-9 01:43