fatdumm 當前離線
進階會員
又牌子貨,又鍍銀線,仲係度扮死,頂你呀 kimlam666 發表於 2013-9-12 01:10
TOP
kimlam666 當前離線
仲有D BARROW未到~我主力用果D~ 牌子貨好多都喺東一件西一件執番黎...原來鍍銀線而家整一套好平..所以忍 ... fatdumm 發表於 12/9/2013 01:12
cwcc 當前離線
粗腿爸爸
鍍銀線幾錢?? kimlam666 發表於 2013-9-12 01:13
支持更新~繼續追post學野~ cwcc 發表於 2013-9-12 01:14
你問ivanng師兄,佢果陣間我諗300舊內搞定 fatdumm 發表於 12/9/2013 01:16
300舊好貴WOR,我4條線都差唔多$300 kimlam666 發表於 2013-9-12 01:18
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
有鬼野學咩 fatdumm 發表於 12/9/2013 01:17
有野學呀,我學到空間大改造,支持師兄分享 FeverMike 發表於 2013-9-12 10:54
都未多謝你同老坑師兄經常出手幫小弟 fatdumm 發表於 12/9/2013 11:36