又牌子貨,又鍍銀線,仲係度扮死,頂你呀
kimlam666 發表於 2013-9-12 01:10


仲有D BARROW未到~我主力用果D~

牌子貨好多都喺東一件西一件執番黎...原來鍍銀線而家整一套好平..所以忍唔住了~

TOP

仲有D BARROW未到~我主力用果D~

牌子貨好多都喺東一件西一件執番黎...原來鍍銀線而家整一套好平..所以忍 ...
fatdumm 發表於 12/9/2013 01:12



    鍍銀線幾錢??

TOP

支持更新~繼續追post學野~

TOP

鍍銀線幾錢??
kimlam666 發表於 2013-9-12 01:13


你問ivanng師兄,佢果陣間我諗300舊內搞定

TOP

支持更新~繼續追post學野~
cwcc 發表於 2013-9-12 01:14



有鬼野學咩

TOP

你問ivanng師兄,佢果陣間我諗300舊內搞定
fatdumm 發表於 12/9/2013 01:16



    300舊好貴WOR,我4條線都差唔多$300

TOP

300舊好貴WOR,我4條線都差唔多$300
kimlam666 發表於 2013-9-12 01:18


成set喎~

TOP

有鬼野學咩
fatdumm 發表於 12/9/2013 01:17



   
有野學呀,我學到空間大改造,支持師兄分享

TOP

有野學呀,我學到空間大改造,支持師兄分享
FeverMike 發表於 2013-9-12 10:54


都未多謝你同老坑師兄經常出手幫小弟

TOP

都未多謝你同老坑師兄經常出手幫小弟
fatdumm 發表於 12/9/2013 11:36



   我都係跟你地學野

TOP