呢區D人個個都扮窮
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:34


除左我之外囉...

TOP

除左我之外囉...
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:35



    我諸左好耐錢先買野架,上年PLAN到家下,點同你問下水冷,跟手就上水啦

TOP

我諸左好耐錢先買野架,上年PLAN到家下,點同你問下水冷,跟手就上水啦 ...
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:37


我儲左兩年先有錢砌機渣...叫我幾千粒u同板...真喺冇能為力

TOP

我儲左兩年先有錢砌機渣...叫我幾千粒u同板...真喺冇能為力
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:44



    扮得幾似

TOP

扮得幾似
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:46


我講事實

TOP

我講事實
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:47



    其實我係問財仔借架
講埋比你知啦

TOP

其實我係問財仔借架
講埋比你知啦
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:50


咁你唔掂嗰日出聲,我二折同你收晒所有野等你有息還住先

TOP

咁你唔掂嗰日出聲,我二折同你收晒所有野等你有息還住先
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:52



    真係多謝你,露出馬腳啦你,冇錢點幫我收野

TOP

真係多謝你,露出馬腳啦你,冇錢點幫我收野
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:53


二折應該比得起既...

anyway update左少少相~

TOP

二折應該比得起既...

anyway update左少少相~
fatdumm 發表於 12/9/2013 01:08



    又牌子貨,又鍍銀線,仲係度扮死,頂你呀

TOP