本帖最後由 alex29 於 2014-3-2 21:31 編輯
睇下有冇野要我幫手訂~~
啱啱好似有人話我對佢唔好~
fatdumm 發表於 2014-3-2 21:20


邊條粉腸夠膽咁同你講野呀師兄
同埋我都知你不嬲都唔記仇架可

TOP

邊條粉腸夠膽咁講你呀師兄
同埋我都知你不嬲都唔記仇架可
alex29 發表於 2014-3-2 21:29


以前D送貨大哥金句,
我份人不嬲唔記仇,不過好好記性~

TOP

回復 100# hihi二段ff


    重算無姑負你個RAM BLOCK

TOP

以前D送貨大哥金句,
我份人不嬲唔記仇,不過好好記性~
fatdumm 發表於 2014-3-2 21:30


妖 你成日講埋D衰嘢

TOP

妖 你成日講埋D衰嘢
alex29 發表於 2014-3-2 21:32


唔講邊有得笑,對號入座啊啦~

TOP

回復 101# alex29


    我諗你幫佢買左塊R4BE,佢應該吳記既那

TOP

回復  alex29


    我諗你幫佢買左塊R4BE,佢應該吳記既那
kitjai0 發表於 2014-3-2 21:34


啱啱有師兄話會上全BE , R4BE + TITAN X 2 BE

TOP

回復 107# fatdumm


    咁你可以出貨了

TOP

回復  fatdumm


    咁你可以出貨了
kitjai0 發表於 2014-3-2 21:38


咁唔代表我個計劃會成事...乜你冇聽過一位師兄話人斎吹唔做咩

TOP

啱啱有師兄話會上全BE , R4BE + TITAN X 2 BE
fatdumm 發表於 2014-3-2 21:35


哈 嗰條友講嘅嘢 信佢一成都雙目失明喇

TOP