alex29 當前離線
進階會員
睇下有冇野要我幫手訂~~ 啱啱好似有人話我對佢唔好~ fatdumm 發表於 2014-3-2 21:20
TOP
fatdumm 當前離線
邊條粉腸夠膽咁講你呀師兄 同埋我都知你不嬲都唔記仇架可 alex29 發表於 2014-3-2 21:29
kitjai0 當前離線
以前D送貨大哥金句, 我份人不嬲唔記仇,不過好好記性~ fatdumm 發表於 2014-3-2 21:30
妖 你成日講埋D衰嘢 alex29 發表於 2014-3-2 21:32
回復 alex29 我諗你幫佢買左塊R4BE,佢應該吳記既那 kitjai0 發表於 2014-3-2 21:34
回復 fatdumm 咁你可以出貨了 kitjai0 發表於 2014-3-2 21:38
啱啱有師兄話會上全BE , R4BE + TITAN X 2 BE fatdumm 發表於 2014-3-2 21:35