回復 101# fatdumm
5K果個放棄吧...
因為是被秒殺

TOP

回復  fatdumm
5K果個放棄吧...
因為是被秒殺
ok041094 發表於 2013-9-11 19:40


咁又未至於...當曰我都睇左差唔多廿分鐘先有人出手

TOP

回復 103# fatdumm
我發現已經被人秒了

TOP

回復  fatdumm
我發現已經被人秒了
ok041094 發表於 2013-9-11 19:42


其實有老友記話左我知...不過當日真喺冇錢~...本身都真喺想買架

TOP

回復 106# fatdumm
等DDR4 先換野吧...

TOP

回復  fatdumm
等DDR4 先換野吧...
ok041094 發表於 2013-9-11 22:51


等有錢先換...

TOP

回復  fatdumm
等DDR4 先換野吧...
ok041094 發表於 11/9/2013 22:51



    ddr4一定貴都X街

TOP

等有錢先換...
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:01



    咁你仲唔換

TOP

咁你仲唔換
kimlam666 發表於 2013-9-12 00:26


咪就喺冇所以換唔到...我同你都有好遠距離架師兄

TOP

咪就喺冇所以換唔到...我同你都有好遠距離架師兄
fatdumm 發表於 12/9/2013 00:33



    呢區D人個個都扮窮

TOP