ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 5K果個放棄吧... 因為是被秒殺 ok041094 發表於 2013-9-11 19:40
回復 fatdumm 我發現已經被人秒了 ok041094 發表於 2013-9-11 19:42
回復 fatdumm 等DDR4 先換野吧... ok041094 發表於 2013-9-11 22:51
kimlam666 當前離線
回復 fatdumm 等DDR4 先換野吧... ok041094 發表於 11/9/2013 22:51
等有錢先換... fatdumm 發表於 12/9/2013 00:01
咁你仲唔換 kimlam666 發表於 2013-9-12 00:26
咪就喺冇所以換唔到...我同你都有好遠距離架師兄 fatdumm 發表於 12/9/2013 00:33