ToyotaAE86 當前離線
中級會員
TOP
alex2388hk 當前離線
初級會員
原帖由 ToyotaAE86 於 2009-4-5 15:17 發表 有無人留意到本港台同World個左上角logo 個a字o既進場特效有唔同
bluesky_nky 當前離線
原帖由 alex2388hk 於 2009-4-5 16:50 發表 好似係
dennis10 當前離線
原帖由 kaho724 於 2009-4-5 13:48 發表 照你咁講 點解tvb唔叫tvbs d人去tvb d節目?如果真係吸引 tvb應該仆到去做..
rickycheng78 當前離線
進階會員
Puff 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-5 20:38 發表 16:9 VCD 第一次見 定係呢個節目HD ready?
pigpiglo 當前離線
原帖由 Puff 於 2009-4-5 20:46 發表 應該係 HD Ready 吧 係 12 台睇佢預告好清下架喎